|
کدخبر: 243119

مشخصات گوشی جدید وان پلاس افشا شد + قیمت

وان پلاس نورد‌ CE ۲ ۵G با ضخامت ۷.۸ میلی‌متری خود از گوشی قبلی باریک‌تر است و برخلاف آن از جک هدفون و اسلات کارت microSD بهره می‌برد.

فناوری مشخصات گوشی جدید وان پلاس افشا شد + قیمت

وان پلاس نورد ۲ ۵G تابستان سال جاری با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و شارژر ۶۵ واتی معرفی شده بود. حالا این شرکت از نسخه اصلاح شده این دستگاه با نام وان پلاس نورد CE ۲ ۵G رونمایی کرده که در چند وقت گذشته شایعات و گزارش‌های زیادی درباره آن منتشر شده است.

مشخصات وان پلاس نورد CE ۲ ۵G

گوشی جدید وان پلاس مانند نسخه اولیه، از نمایشگر ۶.۴۳ اینچی امولد با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع ۶۵ وات SuperVOOC بهره می‌برد اما این دستگاه همانطور که گفته شده بود از چیپست دیمنسیتی ۹۰۰ مدیاتک بهره می‌برد و دوربین‌های آن کمی تغییر پیدا کرده است.

وان پلاس نورد‌ CE ۲ ۵G با ضخامت ۷.۸ میلی‌متری خود از گوشی قبلی باریک‌تر است و برخلاف آن از جک هدفون و اسلات کارت microSD بهره می‌برد. روی پنل پشتی آن شاهد ماژول دوربین بازطراحی شده‌ای هستیم که دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی را در خود جای داده است. وان پلاس برای عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی نیز در دستگاه خود از یک دوربین جلو ۱۶ مگاپیکسلی استفاده کرده است.

چیپ دیمنسیتی ۹۰۰ دستگاه با ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است و البته حافظه آن را با وجود اسلات microSD می‌توان افزایش داد. در بخش نرم افزار نیز وان پلاس نورد‌ CE ۲ ۵G سیستم عامل اندروید ۱۱ را با پوسته OxygenOS ۱۱.۳ اجرا می‌کند.

S 11.3 اجرا می‌کند.

  مشخصات وان پلاس نورد CE 2 5G
نمایشگر 6.43 اینچی با نرخ تازه سازی 90 هرتز
تراشه دیمنسیتی 900
رم 6/8 گیگابایت
حافظه داخلی 128 گیگابایت
دوربین اصلی سه گانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی
دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی
سیستم عامل اندروید 11
باتری 4500 میلی آمپر ساعتی 65 وات

قیمت و زمان عرضه وان پلاس نورد CE ۲ ۵G

در نهایت، گوشی جدید وان پلاس در رنگ‌های خاکستری و آبی وارد بازار خواهد شد. نسخه پایه آن با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۴۰۷ دلار فروخته می‌شود و از تاریخ ۲۲ فوریه (۳ اسفند) فروش آن در هند و از ۱۰ مارس (۱۹ اسفند) فروش آن در اروپا آغاز خواهد شد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها