|
کدخبر: 244198

اپل ۷ سیستم مک جدید رونمایی می کند

«مارک گورمن»، خبرنگار بلومبرگ در گزارش جدیدی ادعا می‌کند که اپل قصد دارد در سال جاری میلادی از تعداد بیشتری سیستم مک رونمایی کند و انتظار می‌رود چند مدل از مک‌های جدید را در ماه مارس (احتمالا ۱۷ اسفندماه) و تعدادی دیگر را تا خرداد یا تیرماه ۱۴۰۱ (ماه مه یا ژوئن) معرفی کند.

فناوری اپل ۷ سیستم مک جدید رونمایی می کند

در گزارش اخیر بلومبرگ به این موضوع اشاره شده که مک‌های جدید از چیپ جدید M۲، تراشه‌های M۱ پرو،‌ M۱ مکس سال ۲۰۲۱ و همچنین نسخه‌های فوق العاده قدرتمند M۱ مکس بهره خواهند برد. شاید این سوال پیش بیاید که این تراشه‌ها به کدام مدل‌های مک مربوط خواهد شد.

هفت سیستم مک اپل

مارک گورمن در ادامه گزارش خود، وضعیت هفت سیستم مک جدید را از نظر بهره‌مندی از تراشه به این شکل توضیح می‌دهد:

مک مینی جدید با تراشه M۱ پرو

مک بوک پرو ۱۳ اینچی با تراشه M۲ برای جانشینی مدل ۲۰۲۰ و قرار گرفتن در خط تولید مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی

مک مینی با تراشه M۲

آی مک ۲۴ اینچی با تراشه M۲

مک بوک ایر بازطراحی شده با تراشه M۲

آی‌مک پرو بزرگتر با تراشه‌های M۱ پرو و M۱ مکس

مک پرو کوچک که اولین بار با اپل سیلیکون و با قدرتی معادل دو یا چهار تراشه M۱  مکس از اره می‌رسد.

براساس گزارش مارک گورمن، احتمالا اپل رویدادی را در ماه مارس برگزار می‌‌کند که در واقع اولین مراسم سال جاری میلادی این شرکت خواهد بود. بعد از رویداد، احتمالا بلومبرگ در گزارش دیگری، اطلاعاتی در مورد سایر محصولات آتی کوپرتینویی‌ها منتشر خواهد کرد.

براساس برخی خبرهای غیررسمی، احتمالا اپل درتاریخ ۱۷ اسفندماه (‌۸ مارس) رویداد رونمایی برگزار می‌کند. احتمالا در این رویداد از مک مینی جدید و مک‌بوک پرو با تراشه قدرتمند رونمایی خواهد شد.

با توجه به اینکه اپل قصد دارد پشتیبانی توسعه‌دهندگان را از تراشه‌های قدرتمند مک پرو افزایش دهد، بنابراین این احتمال وجود دارد که دستگاه‌های قدرتمند خود را همزمان با WWDC در ماه ژوئن معرفی کرده و و در فصل پاییز به بازار عرضه کند.

 

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها