|
کدخبر: 243983

مشخصات گوشی جدید شیائومی افشا شد

مدت‌هاست شاهد انتشار شایعات درباره گوشی جایگزین پوکو X۳ پرو هستیم و در روزهای گذشته علاوه بر افشای مشخصات این دستگاه، تصاویر واقعی آن هم به اینترنت راه پیدا کردند. اما پوکو X۴ پرو ۵G در تاریخی معرفی می‌شود؟

فناوری مشخصات گوشی جدید شیائومی افشا شد

طبق اعلام یکی از منابع دنیای فناوری، «Agrawaliji Technical» باید منتظر رونمایی از این دستگاه در تاریخ ۲۸ فوریه (۹ اسفند) باشیم. این منبع مدعی شده که در این تاریخ گوشی آینده پوکو برای بازار جهانی معرفی می‌شود، بنابراین احتمالا کاربران در هند که یکی از بازارهای مهم پوکو به حساب می‌آید، باید مدت زمان بیشتری صبر کنند. البته این گوشی هوشمند نسخه مخصوص بازار هند خواهد داشت.

مشخصات احتمالی پوکو X۴ پرو ۵G

طبق گزارش‌ها، این گوشی هوشمند همان ردمی نوت ۱۱ پرو ۵G با طراحی و برندی جدید خواهد بود. در همین راستا باید منتظر استفاده از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، تراشه اسنپدراگون ۶۹۵، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی در این گوشی هوشمند باشیم.

پوکو X۴ پرو ۵G

در حالی که تقریبا در تمام بخش‌ها پوکو X۴ پرو ۵G نسبت به نسل قبلی‌اش پیشرفت می‌کند، اما به تراشه بسیار ضعیف‌تری مجهز می‌شود. پوکو X۳ پرو به چیپ اسنپدراگون ۸۶۰ مجهز شده، اما پوکو می‌خواهد برای نسل بعدی‌اش به سراغ تراشه ضعیف اسنپدراگون ۶۹۵ برود. بنابراین این دستگاه یکی از ویژگی‌های محبوبش را از دست می‌دهد، اما از سوی دیگر به دوربین و نمایشگر باکیفیت‌تر مجهز می‌شود.

پوکو X۴ پرو ۵G در کنار دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، به دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو هم مجهز خواهد شد. همچنین در بالاترین نسخه باید منتظر استفاده از ۸ گیگابایت رم LPDDR۴X و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS ۲.۲ باشیم. از سایر مشخصات احتمالی آن می‌توان به سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ با رابط کاربری MIUI ۱۳ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها