|
کدخبر: 242029

معرفی گوشی جدید توسط این برند محبوب + عکس

نوکیا از نسل جدید گوشی نوکیا G۲۰ رونمایی کرد. این گوشی هوشمند که نوکیا G۲۱ نام دارد، نسبت به نسل قبلی‌اش پیشرفت‌های مناسبی را در بخش‌های مختلفی از شارژدهی باتری گرفته تا نمایشگر و دوربین تجربه کرده است.

فناوری معرفی گوشی جدید توسط این برند محبوب + عکس

این گوشی هوشمند نوکیا به یک باتری ۵۰۵۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده که به گفته HMD Global، با بهینه‌سازی‌های صورت گرفته در حالت‌های ذخیره انرژی می‌تواند تا سه روز کاربر را همراهی کند. این حالت‌ها به نوکیا اجازه داده زمانی که شارژدهی باتری به ۲۰ درصد می‌رسد، اولین مرحله صرفه‌جویی انرژی را فعال کند. با رسیدن شارژ باتری به ۱۰ درصد، مرحله دوم فعال می‌شود که مصرف انرژی را بیش از پیش کاهش می‌دهد. این باتری از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند، اما در جعبه‌اش تنها شارژر ۱۰ واتی قرار دارد.

مشخصات فنی نوکیا G۲۱

نوکیا برای این گوشی هوشمندش از نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD با رفرش ریت ۹۰ هرتز استفاده کرده که رزولوشن آن اچ‌دی پلاس است. اگر کاربران به دنبال سه روز شارژدهی باشند، باید حالت تطبیقی نمایشگر را فعال کنند تا رفرش ریت پنل از ۹۰ هرتز به ۶۰ هرتز کاهش یابد و انرژی کمتری مصرف کند.

روی پنل پشتی نوکیا G۲۱ دوربین اصلی سه‌گانه قرار گرفته که سنسور اصلی‌اش ۵۰ مگاپیکسلی است. در حالی که نسل قبلی این دستگاه، نوکیا G۲۰ دوربین ۵ مگاپیکسلی اولترا واید داشت، نوکیا چنین سنسوری را از نسل جدیدش حذف کرده. این گوشی هوشمند در کنار سنسور اصلی‌اش، به دو دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق مجهز شده است.

نوکیا برای این محصولش به سراغ تراشه Unisoc T۶۰۶ رفته. این چیپ ۱۲ نانومتری از دو هسته Cortex-A۷۵ به همراه شش هسته Cortex-A۵۵ بهره می‌برد که پیشرفت مناسبی را نسبت به هلیو G۳۵ موجود در نسل قبل نشان می‌دهد. تراشه گرافیکی مورد استفاده در گوشی جدید نوکیا Mali G۵۷ MP۱ است.

این گوشی هوشمند از دو سیم‌کارت و کارت حافظه پشتیبانی می‌کند و می‌توانید از تمام آن‌ها در کنار یکدیگر استفاده کنید. این دستگاه در نسخه‌های مجهز به ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد که هردوی آن‌ها ۴ گیگابایت رم دارند. این محصول بطور پیش فرض به اندروید ۱۱ مجهز شده اما اندروید ۱۲ و ۱۳ را دریافت خواهد کرد. همچنین تا ۳ سال برای آن بروزرسانی‌های امنیتی منتشر خواهد شد. این دستگاه از سنسور اثر انگشت روی فریم و سیستم فیس آنلاک بهره می‌برد.

در جدول زیر مشخصات فنی نوکیا G۲۱ را مشاهده می‌کنید:

  نوکیا G21
نمایشگر 6.5 اینچی LCD با رفرش ریت 90 هرتز
تراشه Unisoc T606
رم 4 گیگابایت
حافظه داخلی 64/128 گیگابایت
دوربین اصلی 50 + 2 + 2 مگاپیکسلی
سیستم عامل اندروید 11
باتری 5050 میلی آمپر ساعتی
سیستم بیومتریک سنسور اثر انگشت

قیمت نوکیا G۲۱

این گوشی هوشمند نوکیا با قیمت ۱۷۰ یورو روانه بازار می‌شود و در دو رنگ به فروش می‌رسد. درون جعبه این دستگاه در کنار شارژر ۱۰ واتی و کابل USB، کاربران به هدست، محافظ نمایشگر و قاب محافظ دسترسی پیدا می‌کنند. این دستگاه همچنین از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون بهره می‌برد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها