|
کدخبر: 241930

معرفی یک گوشی قوی برای عکاسی در شب + عکس

ردمی در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی چینی ویبو تایید کرد که دوربین اصلی K۵۰ گیمینگ ادیشن سنسور ۶۴ مگاپیکسلی IMX۶۸۶ سونی است.

فناوری معرفی یک گوشی قوی برای عکاسی در شب + عکس

ردمی K۵۰ گیمینگ ادیشن ۲۷ بهمن معرفی می‌شود. به همین مناسبت، کارزار بازاریابی این گوشی آغاز شده و تاکنون شاهد انتشار بخشی از مشخصات آن بوده‌ایم. حالا ردمی به سراغ دوربین‌ها رفته و تایید کرده که این تلفن هوشمند از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و سلفی ۲۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

ردمی در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی چینی ویبو تایید کرد که دوربین اصلی K۵۰ گیمینگ ادیشن سنسور ۶۴ مگاپیکسلی IMX۶۸۶ سونی است. این سنسور عملکرد بسیار درخشانی در عکاسی شبانه دارد و اجازه می‌دهد از حداکثر رزولوشن ۹۲۴۸ در ۶۹۴۴ پیکسل استفاده کنید.

در بالای نمایشگر این گوشی حفره کوچکی قرار گرفته که از سنسور ۲۰ مگاپیکسلی IMX۵۹۶ سونی میزبانی می‌کند. این سنسور به‌خوبی قادر است نیازهای کاربر برای عکاسی سلفی یا تماس‌های ویدیویی را برطرف کند. ردمی همچنین نمونه‌هایی از عکس‌های گرفته شده با این موبایل را به اشتراک گذاشته که در ادامه آن‌ها را می‌بینیم.

دوربین عقب ردمی K۵۰ گیمینگ ادیشن

تصویر بالا توانایی عکاسی ردمی K۵۰ گیمینگ ادیشن در شب را نشان می‌دهد که از ثبت نور مناسب و جزئیات قابل قبول حکایت دارد. در پایین هم تصویری از دوربین سلفی این گوشی پیداست که در آن اکثر نقاط تصویر واضح است و رنگ‌ها سرزنده به نظر می‌رسند. افزون بر این، تایید شده که K۵۰ گیمینگ ادیشن سنسور از قابلیت تشخیص نورهای چشمک‌زن بهره می‌برد تا بتواند به‌صورت آنی نوردهی سنسور را تنظیم کند.

نمونه دوربین سلفی ردمی K۵۰ گیمینگ ادیشن

از جمله دیگر مشخصاتی که درباره K۵۰ گیمینگ ادیشن تایید شده می‌توانیم به برخورداری از نمایشگر فول اچ‌دی پلاس اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۴۸۰ هرتزی اشاره کنیم. روی این صفحه نمایش محافظ گوریلا گلس ویکتوس قرار گرفته تا در برابر ضربات مقاوم باشد. این گوشی همچنین از مرجع DisplayMate امتیاز +A را دریافت کرده است.

به‌علاوه، این شرکت تصاویری را از قاب عقب K۵۰ گیمینگ ادیشن به اشتراک گذاشته که این تلفن هوشمند را به رنگ نقره‌ای نشان می‌دهد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها