|
کدخبر: 240368

شباهت جالب این گوشی قدرتمند به آیفون ۱۳ + عکس

شرکت آنر که مدت‌ها است از شرکت هواوی مستقل شده برنامه‌هایی برای معرفی گوشی آنر ۶۰ SE دارد. این مدل یک گوشی اندرویدی قدرتمند با ظاهر آیفون‌های اپل است.

فناوری شباهت جالب این گوشی قدرتمند به آیفون ۱۳ + عکس

این روزها بازار کپی کردن ظاهر گوشی‌های آیفون اپل بسیار داغ است و به تازگی شرکت چینی جیونی، یک کپی آیفون ۱۳ با سیستم عامل هارمونی را معرفی کرد. با این که شرکت‌های کوچک معمولا ویژگی‌های گوشی‌های شرکت‌های بزرگ را کپی می‌کنند اما حالا شرکت بزرگ آنر هم می‌خواهد گوشی آنر ۶۰ SE با ماژول دوربینی مانند گوشی‌های آیفون معرفی کند.

به تازگی تصویری از یک کیس محافظ منتشر کرده که مربوط به گوشی آنر SE ۶۰ است. تصاویر این کیس و رندرهای فاش شده از این گوشی آنر نشان می‌دهند ما با یک گوشی با شباهت زیاد به آیفون در بخش دوربین اصلی طرف هستیم. البته شباهت‌ها در همین جا به پایان می‌رسد و پنل صفحه نمایش گوشی، مانند بسیاری از گوشی‌های اندرویدی دیگر از طراحی موسوم به حفره‌ای برای جای دادن دوربین سلفی بهره می‌برد.

گوشی آنر ۶۰ SE

آنر پس از جدایی از هواوی، عملکرد قابل قبولی در بازار داشته است. مهم‌تر از عملکرد خوب آنر پس از جدایی از هواوی، راحت شدن این شرکت از شر تحریم‌های سنگین ایالات متحده آمریکا بوده است. این یعنی آنر بدون هیچ مشکلی، می‌تواند از خدمات و سرویس‌های گوگل در گوشی‌هایش استفاده کند.

با این که تا این جای سال جاری میلادی شرکت Honor فعالیت قابل توجهی نداشته اما احتمالا با معرفی اولین گوشی‌اش در سال ۲۰۲۲ میلادی یعنی آنر ۶۰ SE، بازگشت قدرتمندی به بازار داشته باشد.

گوشی آنر ۶۰ SE محصول قدرتمندی خواهد بود

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی آنر در ماژول دوربینش پنهان شده است. اگر از شباهت به گوشی‌های آیفون بگذریم، می‌بینیم اندازه سنسورهای دوربین کاملا بزرگ است. معمولا شرکت‌ها از سنسورهای بزرگ در گوشی‌های بالارده و باکیفیت استفاده می‌کنند و به احتمال زیاد آنر ۶۰ SE نیز یکی از همین گوشی‌ها باشد.

انتظار داریم Honor در اولین گوشی سال ۲۰۲۲ میلادی خود از نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده کند. حافظه داخلی این گوشی احتمالا ۱۲۸ گیگابایت در نسخه پایه باشد. حافظه رم این گوشی قدرتمند آنر نیز ۸ گیگابایت خواهد بود. متاسفانه در زمان عرضه به بازار، این گوشی از اندروید ۱۱ بهره خواهد برد. اما احتمالا مدتی پس از عرضه، اندروید ۱۲ را نیز دریافت کند.

قاب گوشی آنر

اطلاعاتی درباره باتری این مدل در دست نیست اما گفته می‌شود Honor ۶۰ SE از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. تراشه این مدل نیز دایمنسیتی ۹۰۰ مدیاتک است که جزو تراشه‌های بالارده-میان‌رده مدیاتک محسوب می‌شود. انتظار داریم Honor به زودی زمان معرفی گوشی آنر ۶۰ SE را رسانه‌ای کند.

منبع: گجت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها