|
کدخبر: 232880

معرفی گوشی جدید شیائومی + عکس

منتشر شدن رندر Redmi K۵۰ Pro و تصاویر قاب این گوشی طراحی آینده آن را فاش می کند.

شیائومی تأیید کرده که این Redmi K۵۰ Pro در ماه فوریه به طور رسمی عرضه می‌شوند. همانطور که از نام آن مشخص است، این گوشی ها به عنوان جانشین سری Redmi K۴۰ عرضه خواهند شد.

اکنون(قبل از عرضه رسمی) رندری از Redmi K۵۰ Pro به صورت آنلاین منتشر شده است که طراحی این گوشی را به نمایش می گذارد. همچنین تصاویری اختصاصی از قاب گوشی که مطابق با رندرهای فاش شده است که طراحی گوشی را تایید می کند.

شیائومی

رندر فاش شده از Redmi K۵۰ Pro نشان می دهد که این گوشی هوشمند با یک سوراخ پانچ در موقعیت بالا وسط قرار دارد و نمایشگر دارای گوشه های گرد است، شبیه به بدنه گوشی است.

دستگاه دارای یک ماژول دوربین  در پشت خواهد بود که در گوشه بالا سمت چپ قرار گرفته است. بخش مربع مشکی رنگ سه سنسور دوربین را در قالب مثلثی نگه می دارد و یک بخش مستطیلی نقره ای رنگ فلاش LED را در خود جای می دهد. رندر همچنین نشان می دهد که یک سنسور دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی وجود خواهد داشت.

در مورد مشخصات، گفته می شود که سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی IMX۶۸۶ سونی با یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی OV۱۳B۱۰ فوق عریض همراه خواهد بود. سنسور سوم می تواند یک لنز ۲ مگاپیکسلی GC۰۲M۱ یا یک لنز ماکرو ۸ مگاپیکسلی OV۰۸A۱۰ باشد. این گوشی می تواند دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی Full HD + AMOLED با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز باشد.

این گوشی هوشمند از جدیدترین پردازنده Qualcomm Snapdragon ۸ Gen ۱ بهره می برد. این شرکت فاش کرده است که این دستگاه از باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند و از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می کند که می تواند دستگاه را در عرض ۱۷ دقیقه به طور کامل شارژ کند. انتظار داریم که این گوشی با جدیدترین سیستم عامل اندروید ۱۲ با رابط کاربری سفارشی MIUI ۱۳ که به تازگی منتشر شده عرضه شود.

منبع: نبض فناوری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها