|
کدخبر: 208901

شیائومی درسال ۲۰۲۲ چه گوشی هایی را عرضه خواهد کرد؟

شرکت‌های گوشی‌سازی برای برطرف‌سازی مشکلات گوشی‌های عرضه شده در سال گذشته و همچنین، جهت ارائه جدیدترین و زیباترین تلفن‌های همراه نسبت به رقبای خویش، محصولات جدیدی را که در سال آینده در برنامه عرضه قرار دارند، پیش از اتمام هر سال میلادی معرفی می‌نمایند.

فناوری شیائومی درسال ۲۰۲۲ چه گوشی هایی را عرضه خواهد کرد؟

شرکت‌های گوشی‌سازی برای برطرف‌سازی مشکلات گوشی‌های عرضه شده در سال گذشته و همچنین، جهت ارائه جدیدترین و زیباترین تلفن‌های همراه نسبت به رقبای خویش، محصولات جدیدی را که در سال آینده در برنامه عرضه قرار دارند، پیش از اتمام هر سال میلادی معرفی می‌نمایند.

تنوع سالیانه گوشی‌های شیائومی

در این میان، شیائومی نیز هر ساله، جدید‌ترین گوشی‌های شیائومی را همگام با فناوری روز دنیا و با طیف وسیعی از تنوع، به کاربران معرفی می‌کند. البته، نباید فراموش کرد که شیائومی علاوه بر ارائه نام محصولاتی که تا سال دیگر به بازار می‌آیند، اختراعات و پتنت‌های جدیدی که ثبت نموده را نیز معرفی می‌کند. اکنون، با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۲۱، تسک میران به عنوان نمایندگی معتبر شیائومی در ایران، گوشی‌های جدید شیائومی که به احتمال زیاد در ۲۰۲۲ روانه بازار خواهند شد را معرفی می‌نماید.

گوشی

                                                                          گوشی شیائومی پوکو C

پوکوهای جدید در راه!

احتمالاً مدل‌های جدید گوشی پوکو شیائومی در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهند شد. با توجه به آن که در سال ۲۰۲۰، نخستین نمونه گوشی‌های سری C پوکو با نام شیائومی پوکو سی ۳ (Xiaomi POCO C۳) به بازار آمد، اکنون، بسیاری از علاقه مندان در انتظار عرضه گوشی جدیدی در اکتبر ۲۰۲۱ با نام شیائومی پوکو سی ۳۱ هستند.

 (Xiaomi POCO C۳۱)دارای صفحه نمایش IPS LCD، باتری ۵۰۰۰mAh، درگاه اختصاصی کارت حافظه و تراشه مدیا تک هلیو۳۵G است و پیش‌بینی می‌شود که به عنوان یکی از پرفروش ترین‌ها در ماه‌های آخر سال میلادی جاری و ماه‌های نخست سال ۲۰۲۲ شناخته شود.

پوکو ام ۴ پرو را دنبال کنید!

شنیده‌ها حاکی از آن است که باید در ماه می‌سال آینده، منتظر گوشی پوکو ام ۴ پرو(Xiaomi POCO M۴ Pro)

 و مدل ۵G آن، با دوربین های۴۸MP، ۸MP، ۵MP و ۲MPدر کنار تراشه مخصوص بازی اسنپدراگون۷۲۰G و با قیمتی پائین بود.

زرد

                                                                          گوشی شیائومی پوکو M3 پرو

۵ جی را آسان تر داشته باشید!

اینترنت ۵ جی که سرعتی بالا را برای کاربران تأمین می‌سازد، یکی از اهداف طراحی شیائومی در گوشی‌های هوشمند است. بنابراین، به پشتوانه تجربه‌ای که این کمپانی در تولید گوشی‌های میان رده‌ای چون ردمی نوت ۱۰ ۵G (Xiaomi Redmi Note ۱۰ ۵G) و پرچمدارانی چون گوشی شیائومی می‌۱۰ تی و شیائومی می‌۱۰ تی پرو کسب نموده، در سال آینده نیز ساخت نسخه ۵G سری شیائومی ردمی نوت ۹ را با نام ردمی نوت ۹ ۵G (Xiaomi در برنامه تولید خود قرار داده است.

میان رده‌های شیائومی در ۲۰۲۲

آبی

قرار بر این است که گوشی شیائومی ردمی ۱۰ سی (Redmi ۱۰C) در ماه فوریه ۲۰۲۲ با نمایشگر ۶.۵۳" و دوربین چهارگانه بر بدنه پشتی، سلفی ۱۳MP و پردازنده مدیا تک هلیو G۹۵، به بازار عرضه شود تا ادامه مسیری برای گوشی‌های میان رده سری ۱۰ باشد. همچنین، بر اساس نظر کارشناسان و طرفدارانِ می، می‌توان در انتظار سری جدید میان رده‌ها با نام ردمی نوت ۱۱ (Xiaomi Redmi Note ۱۱) با قابلیت شارژ سریع ۶۷ وات، باتری ۵۱۰۰mAh و پردازنده کوالکام بود.

سری ۱۲ شیائومی؛ انقلاب در عکاسی!

پیش از این، سخنانی در ارتباط با پرچمداران جدید شیائومی با نام سری شیائومی۱۲که دارای دوربین‌های سه گانه با بالاترین کیفیت یعنی ۲۰۰MP هستند، شنیده شده بود. برای این سری، سه زیر مجموعه شیائومی ۱۲، شیائومی۱۲ پرو (Xiaomi ۱۲ Pro) و شیائومی ۱۲ اولترا (Xiaomi ۱۲ Ultra) نیز در نظر گرفته شده‌اند که به احتمال زیاد، کیفیت هر یک از دو دوربین دیگر آن ها۵۰MP باشد. البته، نظراتی در ارتباط با تولید گوشی شیائومی ۱۲ تی (Xiaomi ۱۲T) در هند برای ماه مارس ۲۰۲۲ با باتری ۵۰۰۰mAh و دوربین های۶۴MP، ۱۳MP و ۵MP با پردازنده اسنپدراگون ۸۷۵ نیز، وجود دارد.

شیاءومی

محبوبیت شیائومی میکس ۴ برای ساخت میکس ۵ شیائومی

تولید و عرضه گوشی شیائومی مدل میکس ۴ (Xiaomi Mix ۴)، این شرکت را به ادامه تولید گوشی‌های هوشمند تاشوی خود ترغیب نموده است. انتظار می‌رود گوشی جدید سری میکس این شرکت با نام شیائومی میکس ۵ (Xiaomi Mix ۵) و کیفیت صفحه نمایش ۲K یا ۴K در کنار دوربین‌های رزولوشن بالا و

پشتیبانی از شارژ سریع ۲۰۰ وات، در سال آینده روانه بازار گردد.

میکس۵

 

                                   تصویر احتمالی از گوشی شیائومی میکس 5

گوشی‌های ۲۰۲۱ شیائومی و فروش بالا در ۲۰۲۲

سری شیائومی ۱۱ در سال ۲۰۲۱ در میان طرفداران، بسیار محبوب شد. تا آن جا که تا پایان امسال، گوشی جدید این سری با نام شیائومی سی سی ۱۱ پرو(Xiaomi CC ۱۱ Pro) با اسنپدراگون ۷۷۸G، صفحه نمایش OLED FHD+، سه دوربین پشتی و دوربین سلفی۲۰MP با باتری ۴۱۵۰mAhو ظرفیت

۱۲GB+۵۱۲GB، در بازارهای پرفروش چین یا هند عرضه خواهد شد.

گوشی شیاءومی

                                                                           گوشی شیائومی CC11

البته، در ماه آپریل ۲۰۲۱، شیائومی ۱۱ ایکس (Xiaomi ۱۱X) نیز با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ ۵G، سه دوربین ۴۸MP، ۸MP و ۵MP و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز به بازار آمد و انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۲، مانند نمونه‌های جدید سری ردمی شیائومی عرضه شده در ماه سپتامبر، به فروش بالایی دست یاید.

این مدل‌های میان رده که شامل گوشی‌های شیائومی ردمی ۹‌ای اسپرت (Xiaomi Redmi ۹i Sport)و شیائومی ردمی ۹‌ای اسپرت (Xiaomi Redmi ۹a Sport) می‌شوند، با وجود شباهت هایی چون IPS LCD آن ها، پردازنده مدیاتک هلیوG۲۵ و جایگاه کارت حافظه اختصاصی، در مقایسه با نمونه‌های غیر اسپرت خود، در

مواردی چون ظرفیت و رنگ، ارتقا یافته و پیش‌بینی می‌شود در سال جدید، به فروش بالایی دست پیدا کنند.

 

اسپرت

                                               گوشی شیائومی ردمی 9 آی اسپرت

با این وجود، باید تا زمان اعلام فهرست رسمی گوشی‌های شیائومی سال ۲۰۲۲ منتظر بود تا ویژگی‌های هر سری گوشی جدید را در زمان انتشار اسامی، مورد بررسی قرار داد.

 

 

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها