|
کدخبر: 207082

چرا پیام به ‌صورت علامت سوال می رود؟

فناوری چرا پیام به ‌صورت علامت سوال می رود؟

تلفن‌های هوشمند سبک زندگی ما را با تغییرات اساسی روبه‌رو کردند. امروزه صدها کار از ارسال پیامک و ایمیل گرفته تا خرید و فروش در بورس و ارز‌های دیجیتال و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی را با استفاده از تلفن‌های همراه انجام می‌دهیم.

اما یکی از مهم‌ترین چالش‌ها و سوال‌های کاربران این است که «چرا پیام به‌ صورت علامت سوال میرود؟». ارسال پیامک به‌صورت علامت سوال معمولاً در گوشی‌های سامسونگ شایع‌تر است. با خواندن این مقاله به شما اطمینان می‌دهیم که یک بار برای همیشه مشکل ارسال پیام به‌صورت علامت سوال را برای همیشه حل می‌کنید.

آموزش رفع مشکل تبدیل حروف فارسی به علامت سوال در اندروید

ارسال پیامک با گوشی دیگر منسوخ شده است؛ با وجود پنل پیامک که از بهترین ابزار‌ها برای تبلیغات در دنیای مارکتینگ است دیگر کسی به فکر ارسال پیام تبلیغاتی با گوشی نیست؛ اما یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که کاربران سامسونگ گزارش داده‌اند، تبدیل خودکار حروف فارسی به علامت سوال است. خوشبختانه برای این مشکل اس ‌ام اس سامسونگ راهکار قطعی وجود دارد.

برای رفع مشکل تبدیل حروف فارسی به علامت سوال زیر را دنبال کنید:

ابتدا به اپلیکیشنی که با آن SMSارسال می‌کنید، وارد شوید.

سپس در بالای صفحه علامت سه نقطه عمودی را انتخاب و گزینه Settingsرا تپ کنید.

در مرحله بعد به بخش More Settingsوارد شده و گزینه Text Messageرا انتخاب کنید.

در این مرحله Input modeرا انتخاب کنید و آن را روی حالت Automaticقرار دهید.

با انجام مراحل فوق به راحتی می‌توانید مشکل تبدیل حروف فارسی به علامت سوال در اندروید را برای همیشه رفع کنید.

چگونه حالت ورودی را به خودکار تغییر دهیم؟

اگر از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنید ممکن است هر از گاهی با انواع ارور‌ها مواجه شوید. خوشبختانه برای رفع مشکلات اندروید راهکار‌های بسیاری ارائه شده است. چنانچه اپلیکیشن اس ‌ام اس خود را تغییر دهید یا از برنامه کیبورد دیگری استفاده کنید، ممکن است اخطاری مبنی بر تغییر حالت ورودی به خودکار را مشاهده کنید؛ در این صورت باید مراحل 1 تا 4 را که در بالا شرح دادیم را انجام دهید تا تداخل به وجود آمده رفع شود.

چنانچه اخطار به وجود آمده باعث حذف شدن پیام‌های ارسال و دریافتی شما شده است، برای رفع این مشکل پیشنهاد می‌کنیم که مقاله نحوه بازیابی اس ‌ام اس‌ های پاک شده از گوشی سامسونگ را مطالعه و طبق مراحل ذکر شده اقدام کنید.

پیامک طولانی و mms

چگونه مشکل ارسال پیامک طولانی در سامسونگ را حل کنیم؟

ارورهای بسیاری که در بخش اس ‌ام اس سامسونگ وجود دارد، باعث شده که بسیاری از کاربران تمایل چندانی به استفاده از اپلیکیشن پیامک را نداشته باشند. اگر پیامک‌های تبلیغاتی خود را با گوشی ارسال می‌کنید و با مشکل ارسال پیامک طولانی مواجه شده‌اید، از پنل پیامک انبوه استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله پیامک انبوه چیست را مطالعه کنید.

اما چگونه مشکل ارسال پیامک طولانی را حل کنیم؟ گوشی‌های هوشمند پیامک‌های طولانی را به‌صورت MMS شناسایی و ارسال می‌کنند. برای رفع این مشکل راهکار‌های بسیاری وجود دارد. قبل از هرچیزی باید اپلیکیشن SMS و نسخه سیستم عامل خود را به‌روز و کش گوشی خود را خالی کنید.

‌اگر همچنان نتوانستید اس ‌ام اس طولانی ارسال کنید مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا از گوگل پلی یا دیگر فروشگاه‌های معتبر اپلیکیشن Handcentرا دانلود و نصب کنید.

بعد از نصب، برنامه Handcentاجرا کنید و وارد Settingsشوید.

در بخش Message Settingsباید تیک گزینه Auto-convert to MMSرا بردارید.

با انجام مراحل فوق به راحتی می‌توانید مشکل عدم ارسال پیامک طولانی در سامسونگ یا هر برند دیگری را برای همیشه رفع و پیامک‌های طولانی همراه با ایموجی ارسال کنید.

بهم ریختگی در سامسونگ

حل مشکل بهم ریختن ترتیب اس‌ام اس در سامسونگ

گوشی‌های سامسونگ در بخش ارسال پیامک فارسی چالش‌های بسیاری را برای کاربران ایرانی ایجاد کرده‌اند. از تبدیل حروف فارسی به علامت سوال گرفته تا بهم ریختن ترتیب اس ‌ام اس و عدم ارسال پیامک طولانی، اما علت چیست؟

اگر تاریخ و ساعت گوشی شما به اشتباه تنظیم شده باشد ترتیب اس ‌ام اس‌ها را به‌صورت بهم ریخته مشاهده می‌کنید.

 برای رفع بهم ریختن ترتیب اس ‌ام اس مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا به منوی تنظیمات گوشی خود وارد شوید.

گزینه Date & Timeرا تپ کنید. در بعضی از گوشی‌ها ابتدا باید General managementرا انتخاب و سپس Date & Timeرا تپ کنید.

گزینه Automatic Date & Timeرا انتخاب کنید تا زمان و تاریخ به‌صورت اتوماتیک تنظیم شود.

با انجام مراحل فوق به راحتی می‌توانید مشکل بهم ریختن ترتیب اس ‌ام اس در سامسونگ را برای همیشه حل کنید.

فراز اس ‌ام اس پیشرفته‌ترین سامانه پیامکی در ایران

در این مقاله سوال چرا پیام به ‌صورت علامت سوال میرود را به‌طور کامل بررسی و پاسخ دادیم. با بررسی اعمال تنظیمات درست که در این مقاله شرح دادیم یک بار برای همیشه می‌توانید مشکل تبدیل حروف فارسی به علامت سوال در اندروید را حل کنید.

استفاده از گوشی برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی منسوخ شده است و امروزه می‌توانید با استفاده از پنل پیامکی مجهز، به‌صورت نامحدود پیامک‌های طولانی و موثری را برای پیشبرد اهداف تبلیغاتی خود ارسال کنید.

فراز اس ‌ام اس پیشرفته‌ترین سامانه پیامکی در ایران است. با استفاده از سامانه پیامکی می‌توانید به‌روز‌ترین بانک شماره موبایل را در اختیار داشته باشید و برای مشتریان هدف خود پیامک ارسال کنید. از خدمات دیگر فراز اس ‌ام اس می‌توان به ارائه خدمات هاستینگ مربوط به وردپرس و ارائه دفتر کار مجازی و شماره تلفن ثابت تهران اشاره کرد.

چنانچه در خصوص خرید پنل پیامکی سوال  یا نیاز به مشاوره دارید با کارشناسان مجرب و متخصص فراز اس ‌ام اس به شماره تلفن ۷۴۸۵۳-۰۲۱ تماس بگیرید و مشاوره‌های لازم را دریافت کنید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها