|
کدخبر: 203185

کارکنان واکسینه این شرکت خودرو هدیه می گیرند!

آمازون چند خودرو و ۱۰۰ هزار دلار جایزه نقدی را به قید قرعه به شماری از کارگران این شرکت که واکسن کرونا زده بودند، اهدا کرد. این طرح به منظور تشویق کارگران آمازون به تزریق واکسن و بازگشت سریع‌تر به شرایط عادی برگزار شده است.

فناوری کارکنان واکسینه این شرکت خودرو هدیه می گیرند!

بر اساس پستی که آمازون در اینستاگرام منتشر کرده، چهار کارگر انبار و یک کارمند از مجموعه Whole Foods پس از ارائه مدرک واکسیناسیون خود برنده خودروهایی به ارزش ۴۰ هزار دلار شدند. هفته پیش هم سه کارگر انبار و کارمند Whole Foods بخاطر تزریق واکسن ۱۰۰ هزار دلار پاداش گرفته بودند.

آمازون در مرداد ماه از برگزاری قرعه‌کشی برای اهدای پاداش به کسانی خبر داد که واکسن کرونا می‌زنند. این شرکت از طریق برنامه‌ای به نام Max Your Vax به کارگران خود گفت در ازای زدن واکسن می‌توانند شانس خود را برای برنده شدن خودرو، یک هفته مرخصی با ۱۲ هزار دلار هدیه مسافرت یا دریافت هدایای نقدی به ارزش ۱۰۰ و ۵۰۰ هزار دلار امتحان کنند.

به گفته آمازون، در ماه جاری میلادی ۱۸ پاداش به ارزش تقریبی ۲ میلیون دلار به کارگران اعطا شده است. نیروهای آمازون برای شرکت در این قرعه‌کشی کافیست مدرک دریافت واکسن را از طریق وب‌سایت درون سازمانی این شرکت به ثبت برسانند.

آمازون معتقد است که دریافت واکسن برای حفاظت مردم و نیروی کار آن‌ها ضروری است. این شرکت تاکنون بیش از ۱۵۰۰ مرکز تزریق واکسن را برای کارگران خود برپا کرده است. با این حال، تزریق واکسن هنوز در این شرکت الزامی نشده. آمازون سعی دارد با ارائه جوایز نقدی و غیرنقدی نیروهای خود را به تزریق واکسن تشویق کند.

با شیوع سریع کرونای دلتا در سراسر دنیا، شرکت‌های مختلفی از جمله آمازون به دنبال واکسیناسیون هرچه سریع‌تر کارگران خود بودند. به‌علاوه، این فروشگاه بزرگ بین‌المللی همچنان به اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله پوشیدن ماسک در انبارهایش ادامه می‌دهد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها