|
کدخبر: 200788

جدیدترین نسل اپل واچ رونمایی شد + عکس

اپل واچ سری ۷ جدیدترین نسل از ساعت‌های هوشمند اپل است که اکنون به نمایشگر ۲۰ درصد بزرگ‌تر مجهز شده است و در بطن آن، تراشه S7 مبتنی بر لیتوگرافی ۵ نانومتری وظیفه پردازش‌ها را بر عهده دارد.

پس از گمانه‌زنی‌های بسیار، اپل دقایقی پیش نسل جدید ساعت‌های هوشمندش را با نام اپل واچ سری ۷ رونمایی کرد. بر خلاف انتظار، گجت مذکور از همان زبان طراحی پیشین کوپرتینویی‌ها بهره می‌گیرد، یعنی فریم و نمایشگر مانند گذشته به شکل گرد و محدب درآمده است.

اپل-واچ-سری-جدید7

افزون‌براین، هفتمین نسل ساعت هوشمند اپل در دو سایز ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری عرضه می‌شود که کاملا با بندهای گذشته نیز سازگار است. اپل مدعی است که اپل واچ سری ۷ به سخت‌ترین شیشه محافظ مجهز شده است که مقاومت دربرار ضربه و خط‌وخش به‌طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

اپل واچ سری ۷ قیمتی مشابه نسل گذاشته دارد؛ ازاین‌رو، نسخه ۴۰ میلی‌متری اپل واچ سری ۷ مبتنی بر وای‌فای ۳۹۹ دلار و نسخه سلولار آن ۴۹۹ دلار قیمت دارد. از سوی دیگر، مدل بزر‌گ‌تر ۴۴ میلی‌متری به ‌ترتیب ۴۲۹ و ۵۲۹ دلار قیمت خواهد داشت؛ البته باید به این نکته توجه داشت گه قیمت‌ها بسته به نوع بند و بدنه می‌تواند متفاوت باشد. برای مثال، احتمالاً مدل تیتانیومی از ۸۰۰ دلار شروع می‌شود و مدل تمام استیل (بند و بدنه) ۷۵۰ دلار قیمت خواهد داشت. در این میان، برخی مدل‌های مجهز به بندهای چرمی نیز وجود دارد که قیمت محصول را تا بیش از ۱۴۰۰ دلار افزایش می‌دهد!

 

منبع: زومیت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها