|
کدخبر: 200745

قیمت خودرو های پر تیراژ سایپا + جدول

خودروهای پرتیراژ سایپا امروز ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ چگونه با چه قیمتی در بازار عرضه شدند؟

 ارزیابی های صورت گرفته از بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز و با وجود افزایش ۳۰۰ تومانی قیمت دلار در بازار پرتیراژهای سایپا شاهد تغییر چندان قیمت نبودیم. رصد قیمت خودروهای سایپا در بازار نشان دهنده آن است که «کوییک R» تنها خودرویی است که امروز برخلاف روند رو به رشد قیمت دلار با افت یک میلیونی قیمت در بازار عرضه شد و سایر محصولات سایپا هم تغییر قیمتی نداشتند.

نوسان اندک قیمتی در میان محصولات پرتیراژ سایپا در بازار در حالی رقم خورد که برخلاف دو روز گذشته که قیمت دلار نزولی بود امروز شاهد رشد ۳۰۰ تومانی قیمت دلار در بازار بودیم. رشدی که تصور می شد می تواند روی بازار خودرو اثرگذار باشد و شکل بازار را صعودی کند، اما برخلاف تصورات، بازار سایپا واکنش چندانی نسبت به افت قیمت دلار از خود نشان نداد و مسیر خود را طی کرد.

 وضعیت محصولات سایپا در بازار

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییک R »،«کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲» و «ساینا» اشاره کرد.

توجه به روند بازار امروز محصولات سایپا نشان دهنده آن است که امروز «کوییک معمولی» بدون تغییر و با قیمت ۱۷۱ میلیون تومان در بازار عرضه شد و «کوییک R» هم با افت یک میلیونی قیمت در بازار ۱۷۶ میلیون تومانی قیمت خورد.

از سوی دیگر براساس ارزیابی بازار خودرو امروز «تیبا صندوقدار» نیز بر خلاف مدل هاچ بک این خودرو بدون تغییر و با قیمت ۱۴۷ میلیون تومان در بازار عرضه شد. با توجه به رصد بازار خودرو می توان گفت «تیبا ۲» معمولی در بازار افتی یک میلیون تومانی داشت و ۱۵۸ میلیون تومان قیمت گذاری شد. «ساینا» هم امروز افت ۵۰۰ هزار تومانی داشت و با قیمت ۱۵۹ میلیون تومان در بازار عرضه شد.

همچنین با رصد بازار خودرو می‌توان گفت قیمت کارخانه ای شاهین نیز به ۲۹۱ میلیون تومان است. به گفته فعالان بازار خودرو هنوز قیمت بازاری این خودرو مشخص نیست و این افزایش تنها به قیمت کارخانه ای این خودرو باز می گردد.

به گفته فعالان بازار خودرو در حال حاضر این خودرو در بازار ۳۵۳ تا ۳۶۰ میلیون تومان قیمت گذاری می شود، اما با توجه به اینکه هنوز سند شاهین در رهن است و بسیاری تمایل به خرید و فروش های متفرقه ندارند نمی توان قیمت قطعی این خودرو را اعلام کرد.

 

قیمت-سایپا

منبع: اقتصادنیوز
  • مکانیک ارسالی در

    تیبا. تیبا دو و ساینا بهترین خودروعند من با جرات میگم اینو. چون کارم هس

ارسال نظر