|
کدخبر: 198246

رونمایی از گوشی جدید هوآوی در مهر ماه

هواوی با انتشار پوستری از رونمایی از نوا ۹ در تاریخ اول مهرماه (۲۳ سپتامبر) خبر داد. تصویر این گوشی هوشمند در پوستر مربوطه، طراحی پنل پشتی آن را به خوبی نمایش می‌دهد.

فناوری رونمایی از گوشی جدید هوآوی در مهر ماه

در حدود یک ماه قبل، مستندات مربوط به دستگاهی از هواوی با شماره مدل RTL-AL۰۰ در سازمان مقررات چین (TENAA) رویت شد. اکنون با انتشار پوستر رسمی از سوی هواوی، چینی‌ها از نوا ۹ با بهره‌مندی از ماژول دوربین با طراحی دو دایره وام گرفته از پرچمداران P۵۰ رونمایی می‌کنند.

گوشی‌های سری نوا از محبوبیت خاصی در چین برخوردارند. معمولا گوشی‌های سری نوا شامل مدل‌های مختلفی می‌شوند،‌ برای مثال نوا ۸ دارای هفت نسخه مختلف است.

یکی از تفاوت‌های اصلی نوا ۹ و پرچمداران P۵۰، محل قرارگیری دوربین در پنل پشتی است. با توجه به پوستر، دوربین اصلی در حلقه بالایی و سایر دوربین‌ها در حلقه پایینی به همراه فلش LED قرار دارند.

هواوی-نوا۱

نوا ۹ احتمالا با نمایشگر OLED و پشتیبانی از حسگر اثر انگشت زیر آن، به همراه بهره‌مندی از سیستم عامل هارمونی به بازار عرضه می‌شود. با توجه به اطلاعاتی که تاکنون از این گوشی هوشمند منتشر شده، احتمالا نوا ۹ از شبکه ۵G پشتیبانی خواهد کرد، هرچند نمی‌توان در این زمینه مطمئن بود.

پیشتر نیز یکی از منابع آگاه در شبکه اجتماعی چینی ویبو ضمن اعلام زمان معرفی و عرضه سری نوا ۹ اعلام کرده بود که نسخه استاندارد این گوشی به پردازنده اسنپدراگون ۷۷۸ شرکت کوالکام مجهز خواهد بود. هر چند این پردازنده از شبکه ۵G پشتیبانی می‌کند اما به دلیل محدودیت‌های فعلی شرکت چینی احتمالا نسخه ۴G آن نیز عرضه می‌شود.

علاوه بر این، طبق شواهد ارائه شده از سوی پایگاه داده ۳C گفته می‌شود که هواوی نوا ۹ پرو از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و برای اولین بار از شارژ فوق‌سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. از سویی دیگر نسخه استاندارد با فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی همراه است.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها