|
کدخبر: 194924

سیستم عامل جدید هوآوی در راه است

مدتی می‌شود که هواوی سیستم عامل هارمونی ۲ را در اختیار کاربرانش قرار داده، اما به نظر می‌رسد این کمپانی خودش را برای انتشار نسخه جدیدش با نام هارمونی ۲.۱ آماده می‌کند.

فناوری سیستم عامل جدید هوآوی در راه است

هواوی ماه گذشته از گوشی‌های سری P۵۰ رونمایی کرد، با این حال تنها نسخه پرو این گوشی هوشمند روانه بازار شده و هنوز کاربران به نسخه استانداردش دسترسی پیدا نکرده‌اند. نسخه استاندارد این پرچمدار ماه آینده میلادی روانه بازار چین می‌شوند، هرچند هنوز اطلاع دقیقی از تاریخ عرضه‌اش نداریم.

حالا گوشی هواوی P50 در وب‌سایت TENAA مشاهده شده که از نصب سیستم عامل هارمونی ۲.۱ روی آن خبر می‌دهد. شاید این نسخه از سیستم عامل هواوی تنها مخصوص به بازار چین باشد.

هواوی در سال ۲۰۱۹ از سیستم عاملش رونمایی کرد و ابتدا آن را برای نمایشگرها و تلویزیون‌های هوشمند درنظر گرفت. در سال ۲۰۲۰ شاهد معرفی نسخه دوم این سیستم عامل بودیم و اواخر سال گذشته میلادی نسخه بتای آن برای کاربران برخی محصولات منتشر شد.

چند ماه پیش هواوی نسخه رسمی این سیستم عامل را معرفی و شروع به انتشارش برای گوشی‌های هوشمند کرد. حالا این کمپانی می‌خواهد نسخه جدیدش را معرفی کند. در حال حاضر نمی‌دانیم هواوی چه تغییراتی در نسخه جدید سیستم عاملش اعمال می‌کند، اما با توجه به نوع نامگذاری احتمالا با تغییرات چندانی روبه‌رو نمی‌شویم.

هوآوی-۵۰پی

هواوی P۵۰ که هنوز وارد بازار نشده، از نمایشگر ۶.۵ اینچی OLED با رفرش ریت ۹۰ هرتز بهره می‌برد. این گوشی هوشمند به نسخه ۴G چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده و در نسخه‌های مختلف با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود.

روی پنل پشتی این دستگاه دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی قرار گرفته که توسط سنسورهای ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی دسترسی دارند.

هواوی P۵۰ به یک باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده که از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند.

منبع: زومیت

ارسال نظر