|
کدخبر: 195609

درآمد میلیونی از مسئول امنیت اینستاگرام

فناوری درآمد میلیونی از مسئول امنیت اینستاگرام

مسئول امنیت پیچ اینستاگرام

این روزا در اینستاگرام افرادی هستن که ادعا میکنن مسئول امنیت پیچ اینستاگرام هستن و هزینه های هنگفتی برای امنیت اینستاگرام دریافت میکنند مبالغی از ماهیانه 300تا سالیانه 1 میلیون تومان که در  ادامه به آموزش امنیت اینستاگرام میپردازیم علیرضا زنگنه مدیر وب سایت آسان لرن که حدودا 7 سال در زمینه اینستاگرام فعالیت دارد به اموزش پرداخته است.و درمورد امنیت اینستاگرام صحبت کرده است 

 امنیت و حریم خصوصی اینستاگرام 2021

اکثر کاربران اینستاگرام به صورت عمومی پست منتشر می کنند، برای همین هم اگر شخصی کنترل حساب شما را در دست بگیرد، می تواند به راحتی با ارسال مطالب دروغین یا توهین آمیز به شهرت شما آسیب برساند.

پست های اینستاگرام شما می تواند چیزهای زیادی در مورد شما فاش کند. اطلاعاتی که کلاهبرداران می توانند از آن ها برای هدف قرار دادن شما یا دوستان و خانواده تان استفاده کنند.

به همین دلایل، باید تنظیمات امنیتی و حریم خصوصی خود را در اینستاگرام تنظیم کنید، در این مقاله با ما همراه باشید تا مواردی که باعث امنیت بیشتر اکانت شما می شود را برایتان شرح دهیم.

ویرایش نمایه بیو

با دقت به اینکه چه اطلاعاتی می خواهید عمومی شود، فکر کنید. وقتی حساب خود را روی خصوصی تنظیم می کنید، فقط پست ها را پنهان می کند، اما بیوگرافی یا تصویر نمایه شما مخفی نمی شود. هیچگونه اطلاعات شخصی، که می تواند علیه شما در بیو مورد استفاده قرار گیرد ننویسید.

 تغییر رمز عبور

 یک رمز عبور طولانی و قوی (بیش از 10 کاراکتر، با ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک، اعداد و نویسه های خاص) تنظیم کنید. از رمز عبور جدید استفاده کنید، رمزی که تا به حال در هیچ جای دیگر استفاده نکرده اید.

اپلیکیشن های مجاز

اپلیکیشن های مجاز و متصل به حساب اینستاگرام خود را مرور کنید، اگر مواردی وجود دارد که واقعاً نیازی به دسترسی به اکانت شما ندارند، دسترسی آن ها را حذف کنید

 

 

حریم خصوصی و امنیت

وقتی حساب شما خصوصی است، فقط افرادی که تأیید می کنید می توانند عکس ها و فیلم های شما را در اینستاگرام مشاهده کنند. اگر نیازی ندارید که پست های شما به صورت عمومی نمایش داده شود، حتما گزینه شخصی را علامت بزنید.

این کار باعث می شود پست های شما خصوصی شوند، و فقط برای کسانی که شما آن ها را تأیید می کنید قابل مشاهده است. همه نیازی ندارند که پست های خود را عمومی کنند.

نمایش وضعیت فعالیت

اجازه دهید اکانت هایی که دنبال می کنید و هرکسی که به او پیام می دهید آخرین زمان فعالیت شما را در اینستاگرام ببیند.

موقعیت مکانی خود را خاموش کنید

یکی دیگر از اقدامات مهمی که می توانید برای محافظت از اطلاعات خود در برابر سرقت انجام دهید، این است که مطمئن شوید موقعیت مکانی شما برای اینستاگرام خاموش است.

پنهان کردن استوری های اینستاگرام و فیلم های زنده از افراد خاص

 شما باید حریم خصوصی خود را نه تنها برای عکس ها یا موقعیت مکانی، بلکه برای استوری های خود هم حفظ کنید. به راحتی می توان استوری های اینستاگرام را از افراد خاصی پنهان کرد یا از امکان به اشتراک گذاشتن استوری های خود با افراد دیگر جلوگیری کرد.

هر کسی را که نمی خواهید پست های شما را ببیند مسدود کنید

 حتی اگر حساب خصوصی ندارید، می توانید با استفاده از گزینه بلاک تعیین کنید چه کسانی می توانند شما را در اینستاگرام پیدا و دنبال کنند. برای مسدود کردن اکانت افرادی که نمیخواهید شما را دنبال کنند، به نمایه آن حساب بروید ، منوی "…" را در گوشه بالا سمت راست باز کنید و روی "Block" ضربه بزنید.

هرگونه سوءاستفاده، مزاحمت یا جعل هویت را به اینستاگرام گزارش دهید

اینستاگرام می خواهد که تمام محتوای اینستاگرام قانونی باشد و همه از قوانین آن پیروی می کند. اگر موضوعی مشکوک مشاهده کردید یا پستی که فکر می کنید قوانین را نقض می کند، گزارش دهید!

احراز هویت دو عاملی را روشن کنید

 نگران هستید که شخصی وارد حساب اینستاگرام شما شود و به جای شما ظاهر شود؟ احراز هویت دو عاملی را فعال کنید، که با هر بار ورود به اینستاگرام در دستگاه جدید، یک پیام متنی با کد احراز هویت برای شما ارسال شود. شما برای ورود باید کد را وارد کنید.

به "settings"> " Privacy and Security"> " Two-Factor Authentication"> بروید.

ایا فقط تایید دوحله ای باعث افزایش امنیت ما میشود ؟

خیر تنها تایید دومرحله ای افزایش امنیت پیچ اینستاگرام نمیشود. زیرا اگر ما قوانین اینستاگرام را رعایت نکنید؟ مثلا پست های که با قوانین اینساگرام یکی نیستن را منتشر کنیم اکانت ما غیر فعال میشود و ما به اکانتمون دسرسی نداریم در نتیجه امنیت اینستاگرام ما به خظر می افتد.

نویسنده: رپورتاژ
  • sajad ارسالی در

    بسیار مطلب اموزنده ای بود

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها