|
کدخبر: 195306

دوره های جامع دیجیتال مارکتینگ بهزاد حسین عباسی

یکی از اپلیکیشن‌هایی که امروزه توانسته است در میان اپلیکیشن های دیگر در حوزه کسب و کار موفق تر عمل کند اینستاگرام میباشد.

جامعه دوره های جامع دیجیتال مارکتینگ بهزاد حسین عباسی

یکی از اپلیکیشن‌هایی که امروزه توانسته است در میان اپلیکیشن های دیگر در حوزه کسب و کار موفق تر عمل کند اینستاگرام میباشد. روزانه تبلیغ های زیادی در اینستاگرام برای محصولات و خدمات مختلف ارائه می شود و ما میتوانیم به منظور تبلیغ کسب و کار و خدماتی که انجام میدهیم و در راستای جذب مشتری از این اپلیکیشن پرطرفدار استفاده کنیم. ممکن است به خوبی با اپلیکیشن اینستاگرام آشنایی نداشته باشیم و حتی در خصوص راه اندازی اینستاگرام اطلاعات کافی نداشته باشیم که جای نگرانی نیست چون در ادامه راهکارهای مهمی در این رابطه به منظور ایجاد یک صفحه تاثیرگذار و افزایش آمار فروش و جذب مشتریان به شما ارائه شده که میتوانید به هدف تان برسید؛ تا انتهای این پست ما را همراهی کنید....

چگونه با اینستاگرام مشتریان واقعی جذب کنیم؟

در قدم اول برای اینکه وارد دنیای اینستاگرام شوید باید برای خود یک صفحه اینستاگرامی راه اندازی کنید که خوشبختانه برخلاف ایجاد اپلیکیشن های دیگر و ایجاد وب سایت شما نیاز به هیچ گونه هزینه ای در خصوص راه اندازی صفحه اینستاگرامی ندارید و پس از ایجاد صفحه و انتخاب نام مناسب با نوع کسب و کار و تهیه عکس و فیلم نیاز دارید که تکنیک های را در خصوص جذب مشتری و فروش محصولات خود انجام بدهید.

به بیانی ساده تر هدف ما این نیست که فقط در اینستاگرام یک صفحه راه اندازی کنیم و از محصولات خودمان عکس و فیلم انتشار بدهیم و حالا منتظر باشیم تا بتوانیم فروش خود را انجام بدهیم بلکه ما می خواهیم به نوعی در اینستاگرام فعالیت کنیم تا بتوانیم مشتریان وفادار بسیاری داشته باشیم و تکنیک‌هایی را به کار ببریم تا تمامی مشتریانی که به سمت ما برای خرید مراجعه می‌کنند را به مشتریان وفادار تبدیل کنیم. اگر میخواهید به این شیوه عمل کنید کافیست به وب سایت مدرس بهزاد حسین عباسی به نشانی https://behzadabbasi.ir/ مراجعه کنید.

نقش اعتماد به نفس و رابطه آن با موفقیت در کسب و کار

در خصوص رسیدن به موفقیت و افزایش میزان فروش و پیشرفت در کسب و کار باید بدانید که عزت نفس و اعتماد به نفس نقش بسیار مهمی و البته تاثیرگذار در فرایند رسیدن به موفقیت برای شما خواهند داشت؛ شما مانند تمام موارد دیگر باید به خودتان اعتماد داشته باشید و از عزت نفس و اعتماد به نفس بالایی برخوردار باشید تا بتوانید به مهارت‌های خودتان مسلط شوید و توانایی هایتان را باور داشته باشید و در مسیر رسیدن به موفقیت تلاش کنید.

اگر نگاهی به آمارها داشته باشید قطعا متوجه می شوید افراد می‌توانند در کسب و کار خودشان موفق شوند که از اعتماد به نفس خوبی برخوردار باشند و به نسبت به دیگران موفق تر هستند چرا که می‌توانند استعدادهایشان را شکوفا کنند اما وقتی که شما اعتماد به نفس نداشته باشید به داشته‌های قانع هستید و قطعاً رویه معمولی را پیش رو خواهید داشت؛

 در کنار اینکه ما بتوانیم دوره های مختلف را پشت سر بگذاریم و اطلاعات خودمان را در حوزه‌های مختلف کسب و کار بالا ببریم نیاز است که حتماً بر روی اعتماد به نفس و عزت نفس خودمان نیز کار کنیم و در دوره های مرتبط با آن نیز شرکت کنیم.

معرفی مدرس و مشاور مدیریت بهزاد حسین عباسی

بهزاد حسین عباسی به عنوان مدرس و مشاور  و با سابقه ۱۸ ساله خود در این حوزه می تواند به شما کمک کند و دوره‌های مختلفی را راه اندازی نموده است تا کاربران بتوانند با شرکت در این دوره ها از جمله دوره اینستاگرام، دوره فروش، دوره دیجیتال مارکتینگ، دوره مشاوره فروش و.... اطلاعات خودشان را در حوزه افزایش بدهند و می‌توانند مشتریان وفادار و واقعی برای خودشان داشته باشند و میزان سود خود را افزایش داده و همچنین به موفقیت برسند.

مطالب و تکنیک های که در این دوره ها آموزش داده می شود را شما نمی توانید در هیچ جای دیگری یاد بگیرید و قطعا پس از پایان اموزش ها و دوره های که شرکت کرده اید می توانید بخوبی در کسب و کارتان موفق شوید و برای خود به عنوان یک مشاوره فروش و بازاریاب حرفه ای عمل کنید. بخاطر داشته باشید برای اینکه بتوانید میزان مشتریان بیشتری را جذب کنید و به رونق کسب و کارتان کمک کنید باید میزان اطلاعات خودتان را در بخش های مختلف افزایش بدهید و همانند یک فروشنده حرفه ای عمل کنید که دوره های مختلفی از جمله راه اندازی اینستاگرام (به صورت جامع و کامل) و مشاوره برندینگ، مشاوره فروش بازاریابی، مشاوره دیجیتال مارکتینگ و... از نمونه دوره های هستند که توسط بهزاد حسین عباسی ارائه می گردد و قطعا شما با نتایج شگفت انگیزی بعد از پایان دوره ها در حوزه ی کسب و کارتان روبرو خواهید بود.

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها