|
کدخبر: 182562

گوشی میان رده سامسونگ با قابلیت یک پرچم دار

مستندات مربوط به نتایج بنچمارک دستگاهی با شماره مدل SM-M526BR منتسب به گلکسی M52 5G در پایگاه داده گیک‌بنچ به اشتراک گذاشته شده که باعث شده برخی تصور کنند کره‌ای‌ها تصمیم گرفته‌اند گوشی میان‌رده خود را با تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸۸۸ به بازار عرضه کنند، اما واقعیت اینطور نیست.

با توجه به اسم رمز مادربرد دستگاه، «lahaina» که به چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ مربوط می‌شود و با توجه به امتیازات، این گمانه‌زنی مطرح شده بود که آیا ممکن است سامسونگ گلکسی M52 5G که دستگاهی میان‌رده است را با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ به بازار عرضه کند؟

اما به نظر می‌‌رسد که بروز یک خطا یا انتشار اطلاعات اشتباه باعث شده اینطور به نظر برسد که گوشی میان‌رده سامسونگ قرار است با یک چیپ پرچمدار به بازار عرضه شود.

گلکسی M52 5G

 

گفتنی است مشخصات تراشه به کار برده شده در بنچمارک این گوشی هوشمند میان‌رده که ظاهرا مدتی است سامسونگ روی آن کار می‌کند، با مشخصات اسنپدراگون ۸۸۸ مطابقت ندارد. با توجه به کمبود جهانی تراشه، کمی بعید به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها بخواهند گوشی میادن‌رده خود را با تراشه پرچمدار اسنپدراگون در دسترس کاربران قرار دهند.

نتایج بنچمارک دستگاهی با شماره مدل SM-M526BR منتسب به گلکسی M52 5G در پایگاه داده گیک‌بنچ به اشتراک گذاشته شده است که از کسب امتیاز ۷۷۶ در تست تک هسته‌ای و امتیاز ۲۸۷۷ در تست چند هسته‌ای خبر می‌دهد. براساس مستندات بنچمارک، این دستگاه از  چیپست هشت هسته‌ای با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۴۲L بهره می‌برد.

در گذشته آنر ۵۰ پرو با چیپست اسنپدراگون ۷۷۸G و مادربرد با اسم رمز Lahaina در بنچمارک رویت شده بود. با توجه به امتیازات کسب شده از سوی گلکسی M52 5G به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها بخواهند این گوشی هوشمند را با تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G و رم ۶ گیگابایتی به بازار عرضه کنند. درنهایت باید دید سامسونگ چه تصمیمی برای این گوشی هوشمند خواهد گرفت.

منبع: ایلنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها