|
کدخبر: 180778 رویا رئیسی

گفت‌وگوی گسترش نیوز با فروشندگان لوازم الکترونیکی:

گجت ها رویای گذشتگان را محقق می کنند؟

گجت‌ها بهره‌وری را افزایش می‌دهند و منجر به صرفه‌جویی می‌شوند. این ابزار الکترونیکی کمک به فشرده‌سازی وسایل می‌کنند و همچنین موجب تفریح و سرگرمی خانواده می‌شوند.

فناوری گجت ها رویای گذشتگان را محقق می کنند؟

در روزگاری به سر می‌بریم که همه ابزار زندگی، الکترونیکی و هوشمند می‌شوند. در این دنیای هوشمند حتماً با گجت‌ها روبه‌رو شده‌اید. در این مطلب شما را با گجت‌ها آشنا می‌کنیم و تازه‌ترین قیمت‌ها این کالاهای الکترونیکی کوچک را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم. گفتگویی با چند فروشنده گجت نیز داشتیم.

گجت چیست؟

گجت وسایل الکترونیکی که برای کاربردهای خاصی طراحی شده است و به آسان‌تر شدن زندگی کمک می‌کنند. گجت‌ها وسیله‌هایی ابتکاری، خلاقانه و جدید هستند و از فناوری‌های نو بهره می‌برند. یک نکته مهم در خصوص گجت‌ها هست که نباید فراموش کنید. زمانی تلفن‌های هوشمند یک گجت بسیار کاربردی شناخته می‌شدند اما دیگر برای معرفی آن‌ها از واژه گجت استفاده نکنیم. زمانی که فناوری جدیدتر و کامل‌تر ایجاد می‌شود، فناوری قدیمی دیگر گجت نامیده نمی‌شود.

دسته‌بندی گجت‌ها

به صورت کلی گجت‌ها در دسته‌بندی‌های زیر تقسیم‌بندی می‌شوند.

گجت‌های مربوط به سرگرمی، گجت‌های مربوط به محاسباتی یا کامپیوتری، گجت‌های حوزه ارتباطی، گجت‌های مربوط سبک زندگی، گجت‌های حوزه دوربین، گجت‌های حوزه خانگی، گجت‌های مربوط به سلامتی

چرا گجت‌ها برای ما مهم هستند؟

گجت‌ها به چند دلیل برای ما مهم هستند و رفته رفته اهمیت آن‌ها نیز بیشتر می‌شود. در ادامه دلایل مهم بودن گجت‌ها را به شما می‌گوییم.

به صورت کلی گجت‌ها بهره‌وری را افزایش می‌دهند و منجر به صرفه‌جویی می‌شوند. این ابزار الکترونیکی کمک به فشرده‌سازی وسایل می‌کنند و همچنین موجب تفریح و سرگرمی خانواده می‌شوند.

گجت‌ها به کالایی ضروری تبدیل خواهند شد

جلال احراری مدیر یک فروشگاه الکترونیکی که به صورت تخصصی بر روی گجت‌ها فعال هست، در خصوص خریداران گجت‌ها در گفتگو با گسترش نیوز گفت: این محصولات خریداران خوبی دارد و از سن ۱۰ سال تا ۶۰ یا ۷۰ سال مشتری داریم. کارایی گجت‌ها به چند دسته تقسیم می‌شود. گجت‌های کاربردی مخصوص آشپزخانه، ماشین، سلامت و... را به مردم عرضه می‌کنیم.

احراری معتقد بود که بیشتر گجت‌ها تجملاتی نیستند و جنبه کاربردی دارند.

وی افزود: کم کم شاهد رونق گجت‌ها میان مردم هستیم. البته کاربردهای گجت‌ها را مشتری‌ها به سختی می‌پذیرند. مثل اینترنت اشیا و خانه هوشمند هنوز جای کار دارد.

این فروشنده تأکید کرد: در آینده گجت‌ها کاربردی‌تر خواهند شد و به کالایی ضروری تبدیل خواهند شد.

جوان‌ها علاقه‌مند به گجت‌ها، بزرگ‌ترها نیازمند

یکی از فروشنده‌های گجت در تهران معتقد هست که گجت‌ها برای افراد کهن‌سال ضروری هست. ساعت‌های هوشمند، فشارسنج‌های الکترونیکی، ترازو هوشمند و سایر گجت‌ها برای سلامتی افراد طراحی شده‌اند.

او در ادامه به خبرنگار گسترش نیوز گفت: در کنار گجت‌های سلامتی، در فروشگاه ما گجت‌هایی مثل عینک واقعیت افزوده، هنذفری‌های هوشمند، قفل هوشمند، برس هوشمند لامپ هوشمند نیز عرضه می‌شود که مشتریان خاص خود را دارد.

معرفی چند گجت خاص

خیلی از گجت‌ها به تازگی معرفی شده‌اند و ممکن در بازار ایران پیدا نشوند اما آگاهی در خصوص فناوری این گجت‌ها خالی از لطف نیست.

نئو ریتم

نتو ریتم گجتی است که خواب آرام را برای شما به ارمغان می‌آورد. این گجت برای ریلکس کردن، القای حس آرامش، سلامت روان افراد ساخته شده است.

نئوریتم

آینه هوشمند

این آینه یک صفحه نمایش، همراه با ویژگی‌ها و قابلیت‌های بسیار زیاد و متنوع دارد. می‌توانید از این آینه به عنوان یک دستیار مجازی استفاده کنید و دستورات صوتی مختلفی به آینه بدهید. همچنین با تکنولوژی تشخیص چهره متناسب با ویژگی‌های شخص پاسخ‌هایی را ارائه می‌دهد. نکته جالب این که با آینه هوشمند می‌توانید به‌صورت مجازی لباس‌های مختلفی را امتحان کنید.

آیینه_هوشمند

دستگاه ضدعفونی‌کننده BEAM

این دستگاه، یک گجت سلامتی ضدعفونی‌کننده جیبی است و قابل شارژ با درگاه USB است.

ضد_عفونی

تفاوت گیزمو با گجت هوشمند چیست؟

گیزموها همان گجت هستند اما با این تفاوت که گیزموها قسمت‌هایی دارند که حرکت می‌کنند. به طور مثال اکثر ربات‌های انسان‌نما یا حرکتی را می‌توان گیزمو نامید.

قیمت گجت‌های موجود در ایران

در این بخش برای شما قیمت و تصویر تعدادی از گجت‌های موجود در بازار ایران را جمع‌آوری کرده‌ایم که اگر قصد خرید داشته باشید، حتماً برایتان جذاب خواهد بود.

قیمت-گجت

 

ارسال نظر