|
کدخبر: 178903

بوت کمپ اینترنت اشیا رویدادی در راستای حمایت از تولید

با حمایت ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی و به میزبانی صندوق و نوآوری و شکوفایی برگزار می‌گردد.

فناوری بوت کمپ اینترنت اشیا رویدادی در راستای حمایت از تولید

مرکز تحقیقات اینترنت اشیا در راستای انجام رسالت آموزشی و مهارت افزایی در علاقه‌مندان به فناوری‌های نوین، با حمایت ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی برای سومین سال متوالی بوت کمپ اینترنت اشیا را در قالب یک دوره مهارت محور در تابستان سال جاری برگزار می‌کند.

WhatsApp Image 2021-06-14 at 10.29.02 AM

بوت‌کمپ اینترنت اشیا یک دوره آموزشی فشرده و هدفمند برای علاقه‌مندان به حوزه هوشمندسازی است که با هدف آموزش حرفه‌ای و آماده‌سازی افراد برای ورود به بازار کار برگزار می‌شود. سرفصل‌های آموزشی بوت‌کمپ در قالب کارگاه‌های مهارت محور و به صورت پیوسته تدریس می‌شوند و با تعریف سناریوهای عملیاتی آموزشی توسط مدرسین، دانش‌پذیران مفاهیم را نیز به صورت عملیاتی پیاده‌سازی می‌کنند.

در این رویداد که به صورت حضوری و مجازی از ۱۳ مردادماه لغایت ۱۹ شهریورماه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان پس از ثبت‌نام و مصاحبه، متناسب با مهارت‌های شخصی، تیم بندی شده و هر تیم بر روی یک سناریو هوشمندسازی فعالیت خواهند کرد. در طول برگزاری رویداد، اساتید و مربیان آموزشی همراه تیم‌ها خواهند بود تا در روز اختتامیه هر تیم نمونه اولیه از یک محصول را داشته باشد.

لینک ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر:

دوره حضوری: https: //evnd.co/Xw۹jZ

دوره مجازی: https: //evnd.co/۶wLjZ

منبع: مرکز تحقیقات اینترنت اشیا

ارسال نظر