|
کدخبر: 129858

هر آنچه در مورد خرید رپورتاژ آگهی برای سئو سایت باید بدانید !

رپورتاژ اگهی در نگاه اول نوعی اعتماد را در مخاطبان به وجود می آورد چون یک سوم شخص در حال معرفی خدمات و محصولات شما می باشد.

فناوری هر آنچه در مورد خرید رپورتاژ آگهی برای سئو سایت باید بدانید !

 کاربران وب سایتتهای پربازدید و خبرگزاریها ، متن رپورتاژ آگهی شما را به صورت یک خبر مطالعه می کنند و این مورد باعث می شود که نوعی تبلیغ برایتان باشد که شما محصولات و خدماتتان را معرفی میکنید.

تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو

شما با گرفتن سه الی چهار بک لینک فالو از وب سایتتهای خبری و پربازدید میتوانید وبساییتان را از نظر اعتبار نزد موتورهای جستجوگری مثل گوگل افزایش بدهید. رپورتاژ آگهی در وبسایتهای پربازدید و بزرگ منتشر می شود که همین مورد باعث می شود رپورتاژ شما به صورت دائمی دیده شود و هر چقدر که اعتبار وب سایت بیشتر باشد احتمال دیده شدن نیز بالاتر می رود.

علاوه بر آنچه که ذکر شده است و مزیت های که رپورتاژ آگهی بر سئو دارد بلکه یک ابزار رایگان است که به صورت دائمی و در بلند مدت میتواند به جذب مشتری بپردازد. چون این رپورتاژ آگهی شما اصلا تا زمانی که سایت پابرجاست پاک نخواهد شد.

رپورتاژ آگهی در وب سایتتهای معتبر میتواند در مدت زمان کوتاهی به معرفی برند شما و معرفی آن به مخاطبان و جذب مشتری برایتان کمک کند. در یک جمله رپورتاژ اگهی شکلی از آگهی می باشد که در قالب یک گزارش است و باید در خصوص آن و متن آن مواردی را در نظر داشته باشیم.

اصلی ترین و مهم ترین نکات در رپورتاژ آگهی

  • محتواهای که شما تولید می کنید نقش بسیار مهمی در دیده شدن خبرتان دارد. این محتوا باید جذابیت داشته باشد که کاربران نسبت به خواندن آن تمایل داشته باشد. پس حتما در این خصوص باید یک تیم حرفه  ی، مشاوره رپورتاژ آگهی  و برندینگ به شما کمک کنند.
  • اگر قرار است که محتوای شما کپی شده و تکراری باشد پس اصلا انتظاری نداشته باشید که بهترین بازدید و بازخورد را دریافت کنید بلکه محتوای می تواند شما را به هدف تان برساند که از جای کپی نشود و جدید باشد.
  • اگر محتوای شما کپی شده تا تکراری از سایتتهای دیگر باشد این را مطمئن باشید که انتظاری از نظر بالایی از نظر بازخورد سئویی نباید داشته باشید

خرید رپورتاژ آگهی

مجموعه رپورتاژ ادز سال هاست که از فعالانی می باشد که در حوزه رپورتاژ آگهی و تبلیغات خبری در حال فعالیت است و شما می توانید از این تیم حرفه ی و متخصص برای رپورتاژ آگهی تان استفاده نمایید.

انتخاب وب سایت مناسب در حوزه ی کاریتان بسیار اهمیت دارد و بهترین تاثیر را در رپورتاژ آگهی خواهد داشت. سایت رپورتاژ ادز به شما کمک می کند تا بهترین سایت ها را برای رپورتاژ آگهی تان انتخاب کنید و آن را منتشر نمایید. علاوه بر آن شما می توانید از مشاوره بازاریابی محتوای رپورتاژ آدز و خدمات مشاوره سئو آن نیز استفاده نمایید. کافیست با ما با شماره تلفن۰۲۱۲۶۷۶۷۲۶۴  تماس بگیرید یا به سایت ما به نشانیhttps://reportaj.ir مراجعه نمایید.

اگر می خواهید رپورتاژ آگهی بخرید سه گام زیر را پیش رو دارید:

  • در گام نخست شما باید برای مشاوره و انتخاب وب سایت مناسب در خصوص رپورتاژ آگهی تماس بگیرید و سپس لیست وب سایت های متناسب با حوزه ی کاریتان را دریافت کنید.
  • تولید محتوای اختصاصی و جذاب و یونیک را انجام بدهید تا بهترین بازخورد را داشته باشید
  • انتخاب نمودن تیتری جذاب و حرفه ی برای اینکه بر روی تبلیغ شما بیشتر کلیک شود
  • در اخر رپورتاژ اگهی شما در لیست سایتهای انتخابی و خریداری شده منتشر می شود.

جهت هماهنگی و سفارش رپورتاژ آگهی می توانید از روش های زیر با ما در تماس باشید:

ثبت‌نام و سفارش در سایت پلتفرم رپورتاژ ادز https://reportaj.ir/shop

 پیام به حساب تلگرام پشتیبانی رپورتاژ ادز @reportajir

تماس یا ارسال پیام در واتس اپ : ۰۹۳۸۱۲۲۴۱۱۱

 

 

نویسنده: رپرتاژ آگهی

ارسال نظر