|
کدخبر: 121199

وضعیت سهم بازار اپراتورهای همراه چگونه است؟

آخرین وضعیت سهم بازار اپراتورهای همراه تا پایان فصل نخست امسال که توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منتشر شده را مشاهده می‎کنید.

فناوری وضعیت سهم بازار اپراتورهای همراه چگونه است؟

 جدیدترین گزارش منتشر شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) درباره‌ی سهم بازار اپراتور‌های تلفن همراه تا پایان سه ماهه‌ی نخست امسال، حاکی از سهم ۵۳ درصدی همراه اول در برابر سهم ۴۴ درصدی ایرانسل و سهم ۳ درصدی رایتل است.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در هر فصل، گزارشی رسمی را با عنوان «فصل‌نامه آماری» منتشر و در آن، اطلاعاتی مانند تعداد خطوط واگذار شده، تعداد مشترکان فعال و سهم بازار اپراتور‌های تلفن همراه را اعلام می‌کند.

جلد سی و سوم فصل‌نامه‌ی آماری سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، جدیدترین نسخه‌ی این گزارش است که آمار مربوط به سه‌ماهه‌ی نخست سال ۱۳۹۹ را منتشر کرده است.

بر اساس این گزارش، تا پایان فصل نخست امسال، تعداد خطوط واگذار شده‌ی همراه اول ۹۲ میلیون و ۴۶۲ هزار و تعداد مشترکان فعال این اپراتور ۶۵ میلیون و ۴۷ هزار، تعداد خطوط واگذار شده‌ی ایرانسل ۸۶ میلیون و ۳۲۵ هزار و تعداد مشترکان فعال این اپراتور ۵۱ میلیون و ۷۲۷ هزار و تعداد خطوط واگذار شده‌ی رایتل ۸ میلیون و ۲۸۰ هزار و تعداد مشترکان فعال این اپراتور ۴ میلیون و ۳۱۷ هزار است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر