|
کدخبر: 112842

با تلفن ابری نکسفون، ارتباطات سازمان را در زمان دورکاری مدیریت کنید.

فناوری با تلفن ابری نکسفون، ارتباطات سازمان را در زمان دورکاری مدیریت کنید.

در ماه‌های اخیر، شیوع ویروس کرونا علاوه بر سلامت انسان‌ها، ادامه فعالیت بسیاری از کسب‌وکارها را نیز به‌خطر انداخته است. کسب‌وکارهای زیادی به‌دلیل این اپیدمی ناچارا به تعدیل نیرو و حتی توقف فعالیت‌های سازمان روی آوردند. دلیل این تعدیل‌ها و تعطیلی‌ها علاوه بر فشارهای اقتصادی، عدم توانایی آن کسب‌وکارها در مدیریت کارمندان و ادامه فعالیت‌های سازمان به‌صورت دورکاری است. همانطور که می‌دانید، به توصیه سازمان بهداشت، برای کاهش رفت‌وآمدها و ازدحام جمعیت در اماکن عمومی و همچنین دفاتر کار، بسیاری از کسب‌وکارها به دورکاری و شیفتی کردن بخش‌های مختلف سازمان روی‌آورده‌اند. اما چگونه می‌توان در چنین شرایطی که بسیاری از بخش‌ها دورکار هستند، عملکرد کارمندان را در جهت پیشبرد اهداف سازمان مدیریت کرد؟

در شرایط کنونی کسب‌وکارها و به‌ویژه استارتاپ‌ها باید دنبال راهکاری مطمئن برای رفع مشکلات ارتباطی سازمان باشند تا کارمندان بتوانند به راحتی به‌صورت دورکار به فعالیت خود ادامه دهند.

نکسفون راه‌حلی مقرون‌ به‌صرفه و آسان را برای کسب‌وکارها فراهم آورده است تا نگرانی مدیران و کارمندان را در مورد ادامه فعالیت سازمان به‌صورت دورکار برطرف سازد. همانطور که می‌دانید، حفظ ارتباط سازمانی و پاسخگویی به مشتریان از مهم‌ترین عوامل تداوم و رشد سازمان‌ها است. در حالی‌که کسب‌و‌کارها می‌کوشند تا با پاسخگویی و پشتیبانی مناسب به مشتریان خود، رضایت آن‌ها را جلب کنند و مشتریان بیشتری را جذب کنند، قطعا عدم حضور کارمندان در سازمان و عدم پاسخگویی به مشتریان در شرایطی مانند شیوع ویروس کرونا،‌ می‌تواند خسارت جبران‌ناپذیری برای کسب‌وکارها به همراه داشته باشد.

 نکسفون به دلیل ماهیت ابری خود هیچ نیازی به تجهیزات و سرور ندارد. این سرویس مبتنی بر فناوری Hosted-PBX بوده و بر بستر اینترنت داده‌ها را ارسال و دریافت می‌کند. این سرویس بر روی هر دستگاه متصل به اینترنت در دسترس است و به‌راحتی می‌توانید از طریق پنل تحت وب یا اپلیکیشن موبایل نکسفون به تماس‌های سازمانی دسترسی داشته باشید.

تلفن ابری نکسفون را به دلایل زیر می‌توان بهترین ابزار ارتباطی سازمان‌ها در دوران شیوع کرونا دانست:

کاهش هزینه‌های سازمانی

تعرفه تماس تلفن نکسفون در مقایسه با تعرفه روش‌های سنتی تا ۶۰٪ کمتر است. همچنین تمامی تماس‌ها بین خطوط نکسفون رایگان است. به عبارت دیگر،‌ از آنجایی که تمام شعب یک سازمان می‌توانند از یک سرشماره در تمام نقاط کشور استفاده کنند، کلیه تماس‌های بین شعب رایگان خواهد بود که به میزان قابل توجهی در هزینه‌های تماس صرفه‌جویی می‌شود. همچنین همانطور که گفتیم این سرویس ابری است و به تجهیزات و سرور نیازی ندارد. در نتیجه کارمندان به راحتی می‌توانند بر روی تلفن همراه شماره داخلی سازمانی خود را تنظیم کنند و بدون صرف هزینه دایورت خط، به تماس‌های سازمانی دسترسی داشته باشند.

حذف محدودیت‌های جغرافیایی و دسترسی نامحدود به تلفن  سازمان

همانطور که گفتیم، به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از کسب‌وکارها به دورکاری روی آورده‌اند. اما یکی از دغدغه‌های پیش‌رو، مدیریت و پاسخگویی تماس‌های مشتریان و حفظ ارتباط بین کارمندان است. با تلفن ابری نکسفون، دسترسی به تماس‌های سازمانی از هر نقطه‌ای از کشور امکان‌پذیر است و کارمندان برای پاسخگویی به تماس‌ها نیازی به حضور فیزیکی در سازمان ندارند. در نتیجه به‌راحتی می‌توانند در شرایط اپیدمی کنونی، از منزل یا هر مکان دیگر در هر جایی از کشور، با تلفن همراه یا هر دستگاه هوشمند دیگری، تماس‌ها را پاسخ دهند. این ویژگی نکسفون به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا دیگر نگران مشتریان خود نباشند و با خیال راحت به‌صورت دورکار به فعالیت خود ادامه دهند.

سیستم تلفن گویا (IVR)

سرویس تلفن ابری نکسفون امکانات متعدد رایگانی را در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد که می‌تواند به بهبود ارتباط کارمندان و مشتریان کمک کند. یکی از این امکانات، سیستم تلفن گویا (IVR) است که یک ویژگی نرم‌افزاری مرکز تماس است و به تماس‌گیرندگان این امکان را می‌دهد تا با انتخاب از طریق فهرست اتوماتیک، به مناسب‌ترین بخش در سازمان هدایت شوند. با سیستم تلفن گویا روند پاسخگویی سریع‌تر انجام می‌شود و حجم تماس‌های ورودی کارمندان را کاهش می‌دهد. همچنین سیستم IVR خدمات غیرحضوری مانند پرداخت قبوض، اطلاع از وضعیت سرویس‌ها و خدمات و غیره را نیز ارائه می‌دهد.

سیستم گزارش‌گیری، ضبط و مشاهده ریز مکالمات

یکی از مشکلات دورکاری، عدم کنترل و نظارت بر کیفیت عملکرد کارکنان است. سیستم تلفن ویپ ابری نکسفون این مشکل را برطرف کرده است. مدیران هر بخش با استفاده از قابلیت گزارش‌گیری و ضبط مکالمات سرویس نکسفون پرو، به‌راحتی می‌توانند عملکرد کارمندان خود و نحوه پاسخگویی آن‌ها به مشتریان را بسنجند. همچنین کلیه تماس‌های دریافتی و تاریخچه مکالمات در پنل مدیریتی نکسفون ذخیره می‌شود و در صورت بروز هرگونه مشکل و یا برای گزارش عملکرد ماهیانه سازمان قابل استفاده است.

کنفرانس صوتی و تماس‌های گروهی

برگزاری جلسات گروهی یکی از مهم‌ترین نیازهای سازمان است که در صورت ادامه فعالیت به‌صورت دورکار امکان‌پذیر نیست. نکسفون این مشکل را نیز برطرف نموده است و با قابلیت کنفرانس صوتی و تماس‌های گروهی خود، این امکان را برای کسب‌وکارها فراهم کرده است که به‌راحتی بتوانند در هر مکانی که هستند، در جلسات سازمانی شرکت کنند.

 

سرویس تلفن ابری نکسفون پرو،‌ بهترین انتخاب برای کسب‌وکارها در شرایط شیوع کرونا است تا بتوانند به‌راحتی ارتباط کارمندان و مشتریان را حفظ کنند. با نکسفون می‌توانید بدون صرف هزینه اضافه، به تعداد کارمندان خود داخلی تخصیص دهید و دسترسی آن‌ها به تلفن سازمانی را از منزل امکان‌پذیر کنید تا علاوه بر رعایت نکات بهداشتی، از به‌خطر افتادن آینده سازمان خود نیز جلوگیری نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان،‌ لطفا این فرم را تکمیل نمایید تا واحد فروش نکسفون با شما تماس بگیرند.

 

ارسال نظر