|
کدخبر: 309421

هفته آتیلا پسیانی در تلویزیون

در پی انتقاد یکی از رسانه‌ها از شبکه نمایش بابت عدم اختصاص ساعتی از جدول هفتگی خود به آثار زنده‌یاد آتیلا پسیانی، این شبکه باکس ساعت ۱۹ خود را در هفته آینده به مرور آثار این هنرمند فقید اختصاص داد.

فرهنگ هفته آتیلا پسیانی در تلویزیون

صبح روز سه‌شنبه هجدهم مهرماه یکی از روزنامه‌ها از شبکه نمایش بابت بابت عدم اختصاص ساعتی از جدول هفتگی خود به آثار زنده‌یاد آتیلا پسیانی انتقاد کرد و در این باره نوشت :«شبکه نمایش روزگاری نه چندان دور کنداکتور تقریبا پویایی داشت. مسولین این شبکه تلاش می‌کردند تا متناسب با اتفاقات و رویدادهای سینمایی برای باکس‌های مختلفشان فیلم انتخاب کنند. در این بین اگر بازیگر یا کارگردان سرشناسی از دنیا میرفت، این شبکه با انتخاب چند فیلم از آن سینماگر به نوعی یاد و خاطره او را گرامی می‌داشت. جمعه هفته گذشته آتیلا پسیانی بازیگر مطرح و صاحب سبک سینمای و تئاتر درگذشت. شایسته بود با توجه به جایگاهی که این بازیگر در سینما و تلویزیون داشت، شبکه نمایش حداقل یکی از باکس‌های خود را به نمایش فیلمی از زنده‌یاد پسیانی اختصاص می‌داد. این بازیگر در طول مدت فعالیت خود در آثار ارزشمند زیادی بازی کرده که هرکدام از آن‌ها می‌توانست در این هفته روی آنتن شبکه نمایش برود.»

«سیانور» یکی از فیلم‌هایی است که در هفته فیلم آتیلا پسیانی روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.

شبکه نمایش خیلی زود به این انتقاد واکنش نشان داد و در خبری اعلام کرد که قرار است از روز شنبه ۲۲ مهرماه باکس ساعت ۱۹ خود را به مدت یک هفته به پخش آثار منتخب آتیلا پسیانی اختصاص دهد. بر همین اساس در اولین روز از هفته فیلم آتیلا پسیانی یکی از آثار خاطره انگیز این هنرمند با نام «کشتی آنجلیکا» روی آنتن می‌رود.

«دو فیلم با یک بلیت» به کارگردانی داریوش فرهنگ، «خاکستر سبز» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا، «مجردها» به کارگردانی اصغر هاشمی، «غلامرضا تختی» به کارگردانی بهرام توکلی، «سرخ پوست» به کارگردانی نیما جاویدی و «سیانور» ساخته بهروز شعیبی نیز به ترتیب از یکشنبه تا جمعه هفته آینده روی آنتن شبکه نمایش می‌روند.

آتیلا پسیانی، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون روز جمعه ۱۴ مهر، چشم از جهان فروبست و درگذشت او، جامعه هنری کشور را سوگوار کرد.

منبع: فیلم نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها