|
کدخبر: 309042

خداحافظی عجیب بازیگر معروف وسط مسابقه!

مخاطبان رئالیتی شو «شب‌های مافیا، زودیاک» به خداحافظی حسین مهری از این مسابقه آنهم درست نزدیک فینال و اظهاراتی که درباره بازی مافیا کرده واکنش‌های منفی نشان داده‌اند. مهری این مسابقه را تفرقه‌انداز معرفی کرده و گفته که فقط به خاطر مسائل مالی در آن بازی کرده است.

فرهنگ خداحافظی عجیب بازیگر معروف وسط مسابقه!

حسین مهری چند روز پیش مصاحبه‌ای با باشگاه خبرنگاران توانا انجام داده و درباره علت خداحافظی‌اش از «شب‌های مافیا؛ زودیاک» گفته: «۲۸ سال است که بازیگری می‌کنم، بازی مافیا نه کار اصلی و نه دغدغه من است فقط هم به خاطر مسائل مالی در آن بازی کردم.»

او در ادامه توضیح داده: «این بازی با یک سیاست نادرست وارد کشور شده است تفرقه انداز است و مهارت دروغ گفتن را در افراد رشد می‌دهد. دنیا جایی شده که افراد برای موفقیت در آن راضی به انجام خیلی کارها شده‌اند که به نظرم جای من در این فضاها نیست و ترجیح می‌دهم فعالیتم را در بازیگری و نویسندگی ادامه دهم»

بازنشر صحبت‌های مهری در شبکه‌های اجتماعی بازتاب‌های زیادی داشته. اکثر مخاطبان خداحافظی او از این بازی را درست نزدیک فینال، اقدامی عجیب و نادرست خوانده‌اند.

برخی مخاطبان نوشته‌اند: «می‌ذاشتی ۴ فصل دیگه بازی می‌کردی بعد می‌رفتی.»، «اگر چنین عقیده‌ای داشتین از ابتدا نباید بازی می‌کردین. اوایل که بازیکن بهتر با اشتباهات کمتر بودین چرا این حرف رو نزدین؟»، «خیلی جالبه که هنرمندان همیشه بعد از اینکه پولشون رو می‌گیرن صداشون درمیاد.»، «ایشون تا زمانی خوب بازی می‌کرد که هنوز بازی ماسک نداشت بعد از اون در تمام بازی‌ها دیدیم چطوری عمل کرد.» و …

بعضی‌ها هم نوشته‌اند که مهری عملکردی درست داشته و علت خداحافظی‌اش به رفتار سایرین برمی‌گردد: «حسین مهری تنها پلیری بود که بدون گاوبندی بدون تقلب و بدون گروهبندی بازی می‌کرد برای همین هم خاری شد تو چشم تازه به دوران رسیده‌ها»، «به نظرم حرف‌هاش درسته. با نوع رفتار و برخوردی که ملیکا شریفی‌نیا باهاش توی هر سه دست مافیا زودیاک کرد، همین که تو سه تا بازی حضور داشت معلومه تحمل کرده.»، «بالاخره یه انسان و بازیگر صادق پیدا شد.» و …

مهری در صفحه اینستاگرامش هم در اینباره نوشته: «خواستم اینجا از همتون بابت محبتی که تو این چند سال بابت بازی‌های شب‌های مافیا، ارتش سری و مافیا زودیاک داشتید تشکر کنم و بگم قدردان لطف و محبتتان هستم. این آخرین حضور من در این مدل بازی‌ها بود.»

رئالیتی‌شو «شب‌های مافیا، زودیاک» بعد از انجام ۹ مسابقه مقدماتی بین سه گروه شرکت کننده به مرحله فینال رسیده که رقابت اولین فینال صبح رور یکشنبه شانزدهم مهرماه از طریق پلتفرم «فیلیمو» منتشر شد.

منبع: فیلم نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها