|
کدخبر: 307388

ماجرای بازگشت مالک در قسمت سوم زخم کاری

در پایان قسمت دوم سریال «زخم کاری: بازگشت» از شخصیت مالک در فصل دوم رونمایی شد در قسمت سوم این سریال، جواد عزتی حضوری فعال دارد. زنده ماندن و نجات یافتن مالک از داخل تابوت، ماجرای عجیبی دارد که برخلاف انتظار، چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.

فرهنگ ماجرای بازگشت مالک در قسمت سوم زخم کاری

در قسمت سوم سریال، مشخص می‌شود که مالک درحالیکه با چند ضربه کاری چاقو خون‌ریزی داشته، از حال رفته و به خاطر بسته بودن در تابوت نمی‌توانسته است درست نفس بکشد، از زیر خاک به دوستش دستمالچی (جواد هاشمی) زنگ زده و برایش لوکیشن لایو فرستاده تا نجاتش دهند. بقیه ماجرا هم که قابل حدس است.

با اینکه انتظار می‌رفت محمدحسین مهدویان، تمهید منطقی‌تر و قوی‌تری برای نجات مالک رو کند، اما نجات این شخصیت به ساده‌ترین و دم‌دستی‌ترین حالت ممکن پیش رفته است.

این شیوه نجات پیدا کردن از داخل قبر، سال‌ها پیش در سریال کمدی «پیامک از دیار باقی» مورد استفاده قرار گرفته بود. البته از آنجایی که با سریال کمدی روبه‌رو بودیم، چندان عجیب به نظر نمی‌رسید.

شخصیت مالک در این قسمت به عنوان فردی بیمار و رنجور معرفی می‌شود که مدام نفس کم می‌آورد. از طرف دیگر صبرش را از دست داده و می‌خواهد به خانه‌اش برگردد اما دستمالچی تلاش می‌کند جلوی او را بگیرد.

همانطور که از همان قسمت اول این فصل پیش‌بینی می‌شد، مالک درواقع همان شخصیت پدر هملت در نمایشنامه مشهور شکسپیر است. به احتمال زیاد تا پایان در سایه می‌ماند و به صورت غیرمستقیم میثم را علیه طلوعی می‌شوراند.

منبع: فیلم نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها