|
کدخبر: 265818

رئیس انجمن روابط عمومی ایران در گفتگو با گسترش نیوز عنوان کرد:

تعامل انجمن روابط عمومی ایران با آبفای تهران

رئیس انجمن روابط عمومی ایران از تعامل این انجمن با سازمان آبفای تهران در راستای توسعه روابط دو جانبه و اطلاع رسانی به مناسبت فرا رسیدن هفته صرفه جویی در مصرف آب خبر داد.

فرهنگ تعامل انجمن روابط عمومی ایران با آبفای تهران

خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط عمومی ایران در گفتگو با گسترش نیوز گفت: « انجمن روابط عمومی ایران، به علت داشتن احساس مسئولیت اجتماعی بر خود وظیفه دانسته است تا به منظور آکاهی رسانی جامعه و مردم از طریق  اشاعه فرهنگ سازی مصرف بهینه آب؛ بتواند باری از دوش ارگان‌ها و سازمان های مسئول جامعه بردارد».

وی با اشاره به این که هفته صرفه جویی در مصرف آب ( یک تا هشتم تیرماه)، فرصتی است تا مردم بر اهمیت اصول بهینه مصرف آب آگاه شوند ادامه داد: « بر همین اساس؛ انجمن روابط عمومی ایران  با مدیرعامل آبفای استان تهران دیدار کرده و درباره نقش پررنگ انجمن روابط عمومی به گفتگو نشستیم».

رئیس انجمن روابط عمومی ایران در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد: «در این نشست با محمدرضا بختیاری درباره چگونگی وضعیت آب در تهران و حجم آب سد های تامین کننده آب همچون، لار، لتیان، طالقان و کرج و همچنین موقعیت آب های زیرزمینی که به مرحله بحران رسیدند برای اعضای هیئت مدیره انجمن روابط عمومی تشریح و بیان کرد».

مهندس-بختیاری

رفیعی در ادامه با اشاره به این که آشنایی مردم با بحران آب بسیار مهم است ادامه داد: «باید از مصرف غیرضروری آب در فصل تابستان و در شرایطی که با بحران جدی آب مواجه ایم بپرهیزیم و در این میان؛ انجمن روابط عمومی، آمادگی خود برای اطلاع رسانی شفاف طبق مسئولیت اجتماعی اعلام می دارد».

به گفته وی،  در این دیدار،‌ بختیاری خواستار بهره گیری از ظرفیت انجمن روابط عمومی ایران در جهت فرهنگ سازی و ارتقاء آگاهی های عمومی در زمینه آب شد.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها