|
کدخبر: 167690

خبر مهم درباره برگزاری امتحانات پایان سال

آموزش و پرورش دستورالعمل «نحوه برگزاری ارزشیابی پیشرفت تحصیلی –تربیتی نوبت دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹» را به ادارات کل آموزش و پرورش ابلاغ کرد.

فرهنگ خبر مهم درباره برگزاری امتحانات پایان سال

با استناد به مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش و آیین نامه‌های مربوط در اجرای «برنامه ریزی، طراحی سوالات و برگزاری امتحانات نهایی و غیرن‌هایی در سال ۹۹»، از سوی «مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش»، دستورالعمل «نحوه برگزاری ارزشیابی پیشرفت تحصیلی –تربیتی نوبت دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹»، به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها، ابلاغ شد.

در بند‌هایی از این دستورالعمل آمده است.

درشرایطی که امکان حضور فیزیکی دانش آموزان برای ارزشیبابی پیشرفت تحصیلی-تربیتی، فراهم باشد، ارزشیابی دانش آموزان مطابق آیین نامه‌های مربوط و مجوز ستاد کرونا و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انجام خواهد شد.

در شرایطی که امکان حضور فیزیکی دانش آموزان برای ارزشیبابی پیشرفت تحصیلی-تربیتی، فراهم نباشد، ارزشیابی دانش آموزان مدارس روزانه دوره‌های اول و دوم متوسطه به استثنای پایه نهم و دوازدهم به صورت غیرحضوری و با مسئولیت معلم و نظارت مدیر مدرسه انجام می‌شود.

نحوه ارزشیابی از دانش آموزان با نیاز‌های ویژه، در دروس غیرن‌هایی از سوی سازمان آموزش و پرورش استثنایی ابلاغ خواهد شد.

شایان ذکر است؛ بر اساس این دستورالعمل، ارزشیابی پیشرفت تحصیلی –تربیتی نوبت دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹، در بازه زمانی ۲۷ اردیبهشت لغایت ۲۲ خردادماه انجام خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها