|
کدخبر: 128237

احراز هویت ۱۱ میلیون دانش آموز در شبکه شاد

مسئول شبکه شاد با اشاره به استان‌هایی که بیشترین فعالیت آموزشی را دارند، گفت: ۱۱ میلیون دانش‌آموز در شاد احراز هویت شده‌اند که ۱۰ میلیون حضور فعالتری دارند.

فرهنگ احراز هویت ۱۱ میلیون دانش آموز در شبکه شاد

سیدحسن الحسینی درباره آخرین آمار افراد احراز هویت شده در شبکه شاد اظهار کرد: تاکنون ۱۱ میلیون و ۶۲۷ هزار دانش‌آموز در شبکه شاد احراز هویت شده‌اند که از این تعداد ۱۰ میلیون دانش‌آموز حضور فعال‌تری نسبت به سایر دانش‌آموزان داشته‌اند.

مسئول شبکه شاد افزود: ۶۷۰ هزار معلم و ۱۰۶ هزار مدیر در شبکه شاد احراز هویت شده‌اند و مشغول فعالیت هستند و تاکنون ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون پیغام در شبکه شاد جابجا شده است.

وی درباره بیشینه پهنای باند شبکه شاد گفت: در حال حاضر بیشینه پنهای باند شبکه شاد در روندی صعودی به ۲۷۰ گیگابایت رسیده است که این نشان‌دهنده حجم بالای فعالیت آموزشی در شاد است.

الحسینی درباره وضعیت استان‌ها و میانگین استفاده آن‌ها از شبکه شاد اظهار کرد: استان‌های قم ۹۳درصد، البرز ۹۳ درصد، کرمانشاه ۹۱ درصد، قزوین ۸۹ درصد، یزد ۸۹ درصد،‌ مرکزی ۸۸ درصد، آذربایجان شرقی ۸۸ درصد و تهران ۸۷ درصد بیشترین احراز هویت را بین دانش‌آموزان داشته‌اند.

وی در پایان گفت: وضعیت سرعت استفاده از شبکه شاد نسبت به ابتدای شروع سال تحصیلی بهتر شده است و همچنان در تلاش برای حل مسائل مختلف این شبکه آموزشی هستیم.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها