|
کدخبر: 121432

معلمان بابت کلاس‌های فوق برنامه دستمزد می‌گیرند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور اختیاری دانش آموزان و اجباری بودن حضور معلمان در مدارس گفت: در سطح مدارس اینترنت رایگان در اختیار آموزگاران و معلمان قرارگرفته و معلمان بابت حضور در این ساعات، حق‌الزحمه دریافت می‌کنند.

فرهنگ معلمان بابت کلاس‌های فوق برنامه دستمزد می‌گیرند

محمدرضا احمدی سنگری با اشاره به تلاش فرهنگیان ازجمله آموزگاران و معلمان اظهار کرد: خدمت در عرصه آموزش در شرایط عادی سخت و متحمل سختی‌ها است و این شرایط در زمان بحران‌ها ازجمله شیوع و گسترش ویروس کرونا سخت‌تر شده و آموزگاران را با مشقت‌هایی روبه‌رو کرده است.

وی با اشاره به اختیاری بودن حضور دانش آموزان در مدارس علیرغم حضور اجباری معلمان و آموزگان در کلاس‌ها گفت: تعداد کادر آموزشی محدود است و پروتکل‌های بهداشتی راحت‌تر رعایت می‌شود ازاین‌رو حضور معلمان و کادر آموزشی در مدارس بلامانع است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که برخی از معلمان علاوه بر نوبت صبح، در نوبت عصر نیز آموزش مجازی را دنبال می‌کنند، افزود: در سطح مدارس اینترنت رایگان در اختیار آموزگاران و معلمان قرارگرفته و معلمان بابت حضور در این ساعات، حق‌الزحمه دریافت می‌کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بر لزوم رفع نگرانی‌های فرهنگیان مبنی بر حضور در کلاس‌های فوق‌برنامه و عدم دریافت اضافه کرد تأکید کرد و گفت: فرهنگیان از بابت حضور در کلاس فوق‌برنامه و تولید محتوای مجازی برای دانش آموزان هیچ نگرانی از بابت حق‌الزحمه و اضافه‌کار نداشته باشند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت، با بیان اینکه نگرانی معلمان و سرگروه‌های آموزشی پس از نشست‌های مکرر و احصا مشکلات آنها به وزیر آموزش‌وپرورش منتقل‌شده، گفت: وزیر آموزش‌وپرورش قول مساعد رفع مشکلات و چالش‌های پیش روی معلمان را داده و هر جا که نیاز به نظارت و پایش مشکلات باشد نیز دوباره از سوی اعضای کمیسیون آموزش دنبال و رصد می‌شود.

 

منبع: فارس
  • ناشناس ارسالی در

    زر مفته شما حق التدریس مجازی پارسال نوبت دوم کاری معلمان را پرداخت نکرده اید آنوقت چگونه این سنگ بزرگتان را باور کنیم

  • آشنا ارسالی در

    حرف مفته هنوز مال پارسال ندادن

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها