|
کدخبر: 121114

وعده‌های جدید حاجی‌میرزایی درباره معلمان و دانش آموزان

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: سال تحصیلی جدید را با تأکید بر سه اصل سلامتی، آموزش همه دانش‌آموزان و توجه به نگرانی اولیا آغاز کردیم.

فرهنگ وعده‌های جدید حاجی‌میرزایی درباره معلمان و دانش آموزان

محسن حاجی میرزایی صبح روز سه شنبه در حاشیه بازدید از سه مدرسه در منطقه ۱۰تهران که با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری انجام شد و در دیدار صمیمی با معلمان و کارکنان دبستان حافظی، اظهارکرد: سال تحصیلی جدید را با ۱۴میلیون ۷۰۰هزار دانش‌آموز آغاز کردیم.

وی افزود: سال تحصیلی جدید را با تأکید بر چند اصل آغاز کردیم؛ اصل اول سلامتی است، لذا پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار قرار دادیم و بر اجرای آن نظارت می‌کنیم. بنابراین از مدیران، معلمان و خانواده‌ها خواستیم تا در همه شرایط پروتکل‌ها را رعایت کنند.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: اصل دوم این است که همه دانش آموزان آموزش‌ها را دریافت کنند؛ به‌گونه‌ای که هیچ‌کس از آموزش‌ها محروم نشود.

حاجی میرزایی درباره اصل سوم گفت: سومین اصلی که موردتوجه قرار دادیم این بود که خانواده‌ها نگران سلامتی و آموزش فرزندانشان هستند، لذا اصل سوم توجه به نگرانی اولیا است.

وی افزود: برای مسئله کرونا در تمام دنیا هم راه‌حل مشترک و واحدی وجود ندارد؛ زیرا شرایط در کشورها متفاوت است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: شرایطی را پیش‌بینی کردیم که آموزش تداوم داشته باشد، شبکه شاد را با ظرفیت‌های جدید فعال کردیم؛ لذا امکانات جدیدی را در این شبکه قراردادیم؛ از جمله ارتباط تصویری بین معلم و شاگرد، حضور و غیاب دانش آموزان و محتوای کتب درسی در شبکه شاد بارگذاری شد. آموزش‌ها نیز به‌صورت زنده در این شبکه ارائه می‌شود.

حاجی میرزایی خاطرنشان کرد: علاوه بر آموزش‌های مستقیم، سه شبکه تلویزیونی نیز آموزش‌ها را ارائه می‌دهند. در یک ابتکار آموزش‌های ویژه ناشنوایان نیز ارائه می‌شود.

وی از پوشش بیش از ۹۷ درصدی شبکه‌های تلویزیونی در سراسر کشور خبر داد و افزود: برای رفع مشکل ارتباط یک‌طرفه تلویزیون در آموزش‌ها، از طریق شبکه شاد عمل کردیم.

وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: تأکید می‌کنم جایگزین آموزش‌های حضوری وجود ندارد؛ زیرا کودکان با حرکت در فضای مدرسه ظرفیت‌های ذهنی آنها افزایش می‌یابد. نگرانی‌های اولیا از دوری دانش آموزان از مدرسه کمتر از نگرانی از ویروس کرونا نیست.

 

منبع: ایرنا
  • ناشناس ارسالی در

    آقای حاجی میرزائی وزیر محترم اموزش پرورش کاش فکری هم برای معلمین مردی که مثل حقی ر بخاطر وجود مشکلات واقعی مثل داشتن فرزن د بیمارلاعلاج و مشکلات فراوان دیگر از دا شتن گوشی موبایل هوشمند محروم هستند مینمو دید

  • ناشناس ارسالی در

    خواهشمندم آموزش حضوری را حذف کنید چون در مدارس حاشیه قم مثل شهرقائم پروتکل و زما ن ۳۵ و فاصله گذاری رعایت نمیشه حتی دانش آموزانی استفراغ و سرفه خشک میکنند و سر ک لاس هستند و اختیار از دانش آموز سلب شده

  • ناشناس ارسالی در

    نگرانی‌های اولیا از دوری دانش آموزان از مدرسه کمتر از نگرانی از ویروس کرونا نیست.اقای وزیر بهتره از طرف خودتون صحبت کنید اکثر اولیا نگرانیشان حضور فرزندانشان در مدرسه هست رئیس جمهورتان انقدر استرس در روز به مردم وارد میکنه واین تصمیم شما هم مبنی بر حضور دانش اموزان گل سر سبدشونه خواهشن برای تصمیمات بی منطقتان مردم را دخیل نکنید

  • ناشناس ارسالی در

    کاش خودتت کرونا بگیری حاجی میرزایی تا بف همی چه خبره.انشالا هم خدا کمک کنه میگیری فقط منبع ات خودتون در نظر گرفتین نه جون مردم رو.

  • ناشناس ارسالی در

    مدارس تعطیل باشه

  • ناشناس ارسالی در

    وقتی دانش اموز حضور ندارد چرا معلم در مدرسه باید حضور داشته باشد .رفت امد معلم ها باعث مصرف سوخت و ایجاد الودگی هوا میشود و نیز تجمع بی مورد در مدرسه ایجاد میکند

  • علی نژاد ارسالی در

    سلام آقای وزیرمگه شما مدرسه تشریف نمی بریدکدام مدرسه پروتکل های بهداشتی رو اجرا میکنه اصلا اینطور نیست که اجرا بشه توروخدا منطقی فکرکنید، اموزش حضوری برای مملکت فاجعه، هرچه زودترتعطیل کنید.

  • جلیل پیشه ور ارسالی در

    به نظر بنده کلاس ها ی حضوری را حذف کنند خیلی خوب میشه خود دبیرها خیلی را ضی هستن د کلاس های حضوری حذف شوند چون به هیچ عنو ان به دانش رسیدگی نمی شود

  • دبیر ارسالی در

    اقای وزیر حداقل پروتکل های بهداشتی هم رعایت نمیشه

  • ناشناس ارسالی در

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت وزیر محترم آموزش و پرورش .
    امسال فرزندم رو ثبت نام کردم گفتند قراره مجازی برگزار شود اما موقع بازگشایی مدارس گفتند باید تعهدنامه ی کتبی از طرف اولیا داشته باشیم که اگه بچه مبتلا به کرونا شد مدرسه تعهدی در این قضیه ندارم و مقصر اولیا هست . جناب وزیر اگه اینقدر مدیران مدرسه می‌ترسند پس چرا امسال رو غیر حضوری و مجازی برگزار نمی‌کنند ؟؟ من بخاطر این تعهدنامه ای که خواستند از فرستادن فرزندم به مدرسه خودداری کردم . یکسال عقب بیفته خیلی بهتر از اینه که فرزندم رو خدای ناکرده از دست بدم . با تشکر از شما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها