|
کدخبر: 117184

کشف حجاب آیتک جاویدنژاد بازیگر سریال «هم گناه»+عکس

آیتک جاویدنژاد، بازیگر سریال «هم‌گناه» ویدئویی منتشر کرد که نشان می‌دهد کشف حجاب کرده و به یک شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان پیوسته است.

فرهنگ کشف حجاب آیتک جاویدنژاد بازیگر سریال «هم گناه»+عکس

آی تک جاویدنژاد برای اولین بار در سریالی به نام سریال هم گناه در سال ۱۳۹۸ به کارگردانی مصطفی کیایی ایفای نقش کرده که در شبکه خانگی به نمایش درآمد. او در این سریال در نقش الناز دوست روشنک حضور دارد که در این مجموعه در کنار ستاره های مشهور بازی کرده است. از ازدواج و همسر این هنرمند اطلاع دقیقی در دست نیست و خبری مبنی بر ازدواجش تاکنون منتشر نشده است.

آیتک جاویدنژاد با پایان یافتن پخش سریال هم‌گناه از شبکه نمایش خانگی ویدئویی در اینستاگرام خود منتشر کرد که نشان می‌دهد کشف حجاب کرده و به یک شبکه ماهواره‌ای پیوسته است.

خانم جاوید نژاد علاوه بر بازیگری، فعالیت های مدلینگ و تبلیغاتی انجام دهد. از دیگر فعالیت های وی مدیریت آتلیه است و یک آتلیه دارد. با اتمام سریال هم گناه ویدئویی از این بازیگر پخش شده است که با پیوستن به یک شبکه فارسی زبان کشف حجاب کرده است.

آیتک+جاویدنژاد

بیوگرافی و خانواده آیتک جاویدنژاد

 آیتک جاویدنژاد، متولد ۹ مهر ماه است این دختر پاییزی دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس طراحی است که در زمینه سینما، تئاتر و تلویزیون کار می کند و تاکنون چند فیلم و سریال نیز بازی کرده است. در خانواده چهار نفره به دنیا آمده، پدرش مهداد جاویدنژاد معمار و طراح دکوراسیون است و یک خواهر نیز دارد علاوه بر بازیگری، به زبان انگلیسی نیز مسلط است. خانم جاویدنژاد با فیلم یک دزدی عاشقانه به کارگردانی امیرشهاب رضویان در سال ۱۳۹۴ بطور حرفه ای وارد بازیگری شده است. در ادامه کارهای هنری، در آثاری چون سریال هم گناه، فیلم ترانه ای عاشقانه برایم بخوان، محصول ایران و ترکیه و … نقش آفرینی کرده است.

منبع: آخرین خبر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها