|
کدخبر: 98580

کدام دانشجویان می‌توانند به دانشگاه بروند؟

معاون دانشجویی دانشگاه تهران، گفت: تاکنون فقط به دانشجویان مقطع دکتری که فعالیت در آزمایشگاه‌ها، مزرعه، بیمارستان و … برای آنها ضروری است و به استفاده از سراهای دانشجویی نیاز ندارند، اجازه حضور فیزیکی در دانشگاه داده شده است.

گسترش نیوز: سعیدحبیبا در نشست معاونان دانشجویی دانشکده‌ها و پردیس‌های دانشگاه تهران که به‌صورت مجازی برگزار شد، اظهارکرد: دانشگاه‌ها نمی‌توانند تولید علم را متوقف کنند و ویروس کرونا تا مدت‌ها مهمان جوامع بشری خواهد بود، اما باید با مدیریت صحیح تلاش کنیم شرایط را به روال عادی بازگردانیم و یکی از مهم‌ترین راه‌های مدیریت این شرایط، رعایت بهداشت فردی، عمومی و فاصله‌گذاری اجتماعی است.

وی در خصوص بازگشایی دانشکده‌ها، پردیس‌ها و سراهای دانشجویی و حضور فیزیکی دانشجویان، تصریح کرد: در این زمینه دانشگاه تهران، تابع دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا است. تا این مرحله اجازه حضور فیزیکی به دانشجویان مقطع دکتری که حضور در آزمایشگاه‌ها، مزرعه، بیمارستان و … برای آنها ضروری است و در عین حال نیازی به استفاده از سراهای دانشجویی ندارند، داده شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران، ادامه داد: دانشجویان مقطع دکتری باید درخواست خود را از طریق سامانه گلستان ارسال کنند که پس از تأیید استاد راهنما، گروه مربوط، آموزش دانشگاه و همچنین کسب گواهی سلامت از اداره کل بهداشت و درمان، می‌توانند در دانشگاه حضور یابند. پس از ارزیابی وضعیت حضور این دانشجویان، بعد از دو هفته، درباره دانشجویانی که نیاز به سرای دانشجویی دارند، تصمیم‌گیری خواهد شد.

در این جلسه، پیرامون موضوعات مختلفی مانند نحوه اجرای دستورالعمل بهداشتی بازگشایی دانشکده‌ها و پردیس‌ها برای حضور دانشجویان مقطع دکتری، نحوه توزیع غذای احتمالی در صورت حضور فیزیکی دانشجویان، بررسی وضعیت پیمانکاران سلف سرویس‌ها و بوفه‌ها در دو ماهه اخیر و مناقصه غذای سلف سرویس‌ها برای سال جدید تحصیلی، بحث و تبادل‌نظر شد.

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر