|
کدخبر: 97124

ساخت واحدهای مسکونی فرهنگیان در دستور کار

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش، گفت: ۱۷۰ هزار واحد مسکونی با همکاری وزارت مسکن و شهرسازی در سه سال آینده برای فرهنگیان ساخته می‌شود.

گسترش نیوز: علی الهیار ترکمن درباره تامین مسکن فرهنگیان ، اظهارکرد: آموزش و پرورش با وزارت راه و شهرسازی تفاهمنامه‌ای برای ساخت مسکن منعقد کرده است.

وی افزود: آموزش و پرورش در راستای این تفاهمنامه پیگیری هایی انجام داده که بر این اساس ۱۳ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی برای فرهنگیان چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاونان راه و شهرسازی کلنگ خورد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: برای ساخت واحدهای فرهنگیان در استان‌های کشور مشغول مکان یابی هستیم تا ظرفیت‌های آموزش و پرورش و راه و شهرسازی در مناطق مختلف و شهرک سازی‌ها بکارگرفته شود.

الهیار ترکمن درباره اولویت تامین مسکن فرهنگیان عنوان کرد: یک آیین نامه برای اولویت بندی تامین مسکن فرهنگیان آماده شده است و زوج‌های فرهنگی، فرهنگیان با سابقه و ایثارگر در اولویت تامین مسکن قرار گرفته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه تامین مسکن فرهنگیان و اولویت بندی این منازل به درستی توسط آموزش و پرورش مدیریت می‌شود، خاطرنشان کرد: تقاضای تمامی فرهنگیان در سامانه تامین مسکن ثبت و اولویت بندی‌ها انجام شده است، اما باز هم به مرور زمان فراخوان صادر می‌شود و اولویت بندی‌ها بر اساس مزیت افراد جابه‌جا نیز می‌شود.

ترکمن افزود: ممکن است فردی در مکانی مزیت خود را نیابد و درخواست جابه‌جایی داشته باشد که تمامی این موارد در فراخوان‌ها رفع می‌شود.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها