|
کدخبر: 96477

خواسته وزیر علوم از روسای دانشگاه‌ها

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نامه‌ای به رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش‌عالی، پژوهش و فناوری کشور بر ضرورت اقدام در قالب تشکیل «صندوق نیکوکاری دانشگاهیان» تاکید کرد.

گسترش نیوز: در متن نامه منصور غلامی به روسای دانشگاه‌ها آمده‌است: با عنایت به نقش قابل توجه دانشگاهیان و مشارکت گسترده ایشان در امور خیر و عام‌المنفعه و با عنایت به ضرورت انسجام‌بخشی و ساماندهی آن و در راستای تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب در طرح مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی ، پژوهش و فناوری با هدف، عمل به ایده دانشگاه اجتماعی و مسوولیت اجتماعی این نهاد در ایام و لیالی پربرکت ماه مبارک رمضان برای شرکت در پویش ملی "زندگی دست یاریگر توست" در قالب تشکیل «صندوق نیکوکاری دانشگاهیان» اقدام لازم را معمول دارند.

وزیر علوم در ادامه این نامه، تاکید کرده‌است: این اقدام به منظور مشارکت مالی و داوطلبانه دانشگاهیان و فراهم آوردن منابع برای تامین بخشی از نیازهای ضروری دانشگاهیان درگیر پیامدهای درمانی، اقتصادی و روانی بیماری کووید ۱۹ انجام می‌شود.

غلامی در این نامه، تصریح کرده‌ است: بدیهی است که در برخی دانشگاه‌ها و مراکز، در این خصوص ظرفیتی وجود دارد که می‌تواند از آن استفاده شود و کار را تسهیل کند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر