|
کدخبر: 85356

حقوق اساتید دانشگاه همسان‌سازی می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نشست شورای‌عالی کانون بازنشستگان دانشگاه آیین‌نامه تکریم اساتید بازنشسته را نیازمند به روز رسانی دانست و گفت: اجرای بخشی از آیین‌نامه تکریم اساتید بازنشسته نیازمند مصوبات هیات امنا و همراهی وزیر بهداشت است.

گسترش‌نیوز: دکتر علیرضا زالی در نشست شورای‌عالی کانون بازنشستگان، با اشاره به لزوم حضور اساتید بازنشسته در شوراهای درون دانشگاهی و وزارت بهداشت، گفت: در این خصوص اقدامات لازم انجام شده، همچنین در راستای به روز رسانی و همسان‌سازی حقوق اساتید دانشگاه کارگروهی تشکیل شده و موضوع در حال پیگیری است.

رئیس دانشگاه یکی از گلایه‌های اساتید پیشکسوت را قطع ارتباطشان با دانشگاه دانست و افزود: برخی اساتید بیشترین مطالباتشان حفظ ارتباط و حضور در شوراهای تصمیم گیری است. همچنین درصدی از بازنشستگان با اشکال در تامین نقدینگی هزینه‌های درمانی مواجهند که امیدواریم با رایزنی‌های انجام شده، بیمه‌ها خدمات درمانی این اساتید را به طور کامل پوشش دهند.

وی از کاهش سرعت فرآیند بازنشستگی و افزایش زمان حضور افراد در دانشگاه از لحاظ سقف سنی خبر داد و گفت: آیین نامه تکریم اساتید بازنشسته باید به روز شود و عنوان آن تغییر کند.

در این نشست، به لزوم به روزرسانی سایت کانون اساتید بازنشستگان، اهمیت مشارکت اساتید پیشکسوت در برخی قسمت ها، ایجاد امکانات رفاهی، اقامتی و تسهیلاتی برای این اساتید، طراحی کارت شناسایی و تشکیل شورای مشاورین ریاست دانشگاه با حضور اساتید بازنشسته اشاره شد.

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها