|
کدخبر: 84402

تاثیر بازارهای تره‌بار در احیای محلات قدیمی تهران

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام خبر افتتاح و راه‌اندازی ۴ بازار میوه و تره بار در محلات قدیمی تهران طی سه هفته اخیر گفت: این ۴ بازار جدید شامل قیام در محله قیام، آشتیانی در محله آشتیانی، ۱۷ شهریور در محله ایران و ۱۵ خرداد در محله سیروس است که با استقبال ساکنان این محلات روبه‌رو شد.

گسترش‌نیوز: سید سعید راد با تاکید بر اینکه ارائه خدماتی همچون ساخت بازارهای جدید میوه و تره بار در محلات قدیمی، می‌تواند در حفظ و احیای محلات تهران قدیم نقش داشته باشد، افزود: خدمات‌رسانی به شهروندان ساکن در این محلات را با همکاری شهرداری منطقه ۱۲ و سایر مناطق به صورت ویژه مورد توجه قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه توسعه بازارهای میوه و تره بار در محلات قدیمی تهران، گامی در جهت حفظ و احیای این محلات و زیست‌پذیرتر کردن آنهاست، اظهار کرد: ارتقای خدمات به شهروندان ساکن در محلات قدیمی تهران قدیم، می‌تواند در بازگرداندن شور و شوق زندگی به این محلات موثر باشد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر معماری خاص محلات تهران قدیم، خاطرنشان کرد: هر سازه جدیدی که در این محلات ساخته می‌شود تا جای ممکن، باید متناسب با معماری خاص این محلات باشد. از این رو، بازارهای میوه و تره بار در محلات قدیمی تهران مطابق با الگوی معماری این بازارها اما متناسب با معماری خاص این محلات ساخته می‌شوند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها