|
کدخبر: 308054

اولین و بزرگترین سینمای ال ای دی و روباز ایران افتتاح شد

آرش تیمورنژاد مدیر سینما روباز باغ کتاب به ارایه توضیحاتی درباره این سینما پرداخت.

فرهنگی و اجتماعی اولین  و بزرگترین سینمای ال ای دی  و روباز  ایران افتتاح شد

آرش تیمورنژاد مدیر هنری و مدیر سینما روباز باغ کتاب در افتتاحیه این سالن سینمایی که روز گذشته ۶ مهر ماه برگزار شد، بیان کرد: بخش سینمایی این مجموعه بیش از ۲ سال است که تعطیل شده است و امروز شاهد افتتاح بزرگ‌ترین سالن روباز فعال کشور هستیم.

وی با اشاره به ظرفیت ۶۰۰ نفری این سالن ادامه داد: ما چند سالن روباز در کشور داریم که ظرفیت بالایی هم دارند اما فعالیتی ندارند و به همین دلیل این سینما تنها سالن روباز فعال است.

تیمورنژاد تصریح کرد: این سالن همچنین اولین سینمای ال ای دی کشور است. همه سینماهایی که فیلم روز پخش می‌کنند به صورت پرده و پروژکتور هستند اما برای این سالن یک ال‌ای‌دی ۴ در هشت متر از خارج کشور وارد شد و به این ترتیب اولین سینمای ال ای دی کشور را هم داریم.

وی اضافه کرد: امروز افتتاح سازه و تأسیسات سینماست و به زودی شروع بلیت فروشی سینما هم آغاز می‌شود.

تیمورنژاد درباره سانس‌های سینمایی نیز بیان کرد: سه سانس سینمایی داریم که در ساعت‌های ۱۸:۳۰، ۲۰:۳۰ و ۲۲:۳۰ اکران فیلم داریم و برای هر سانس هم یک فیلم متفاوت پخش می‌شود.

مدیر سالن روباز باغ کتاب در بخش دیگر صحبت‌هایش یادآور شد: هدف ما در باغ کتاب اشاعه فرهنگ کتاب و کتاب خوانی است و در این سینما هم تیزر، معرفی یا بخشی از کتاب را به نمایش می‌گذاریم به شیوه‌ای که این سینما مروج کتاب و کتاب خوانی خواهد بود.

وی درباره همزمانی افتتاح این سالن با رونمایی انیمیشن «بچه زرنگ» بیان کرد: حتماً یکی از پایگاه‌های انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» در ادامه اکران اینجاست.

 

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها