|
کدخبر: 302987

خبر مهم پرداختی رتبه بندی معلمان

یک نماینده مجلس به دولت رئیسی و آموزش و پرورش درباره پرداخت مابه‌التفاوت رتبه بندی فرهنگیان از سال ۱۴۰۰ تذکر داد.

فرهنگی و اجتماعی خبر مهم پرداختی رتبه بندی معلمان

یک نماینده مجلس به دولت رئیسی و آموزش و پرورش درباره  پرداخت مابه‌التفاوت رتبه بندی فرهنگیان از سال ۱۴۰۰ تذکر داد.

محمدمهدى زاهدى نماینده کرمان گفت: از سازمان برنامه و بودجه و وزارت آموزش و پرورش انتظار است در خصوص اجرای قانون و انجام تعهداتشان برای پرداخت مابه‌التفاوت رتبه فرهنگیان از سال ۱۴۰۰ اقدام کنند. این قشر عزیز شایسته حمایت‌های دولت‌مردانند، اجازه ندهید که شیرینی رتبه‌بندی با تسامح و تاخیر در پرداخت مطالبات حاصل از آن موجب تلخ‌کامی این قشر فرهیخته شود.

وی در ادامه عنوان کرد: یکی از اولویت‌ها و رویکردهای مجلس انقلابی در راستای عدالت‌محوری همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و کارمندان است که با پیگیری‌هایی که در کمیسیون تلفیق برنامه هفتم در انجام است، امیدواریم این مهم به نتیجه برسد.

 بیشتر بخوانید

خبرهای خوب درباره ارزش سهام مالکانه فرهنگیان

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به رئیس دولت گفت: آقای رئیس جمهور قیمت برخی از کالاها در چند ماه اخیر افزایش افسارگسیخته‌ای داشته و مردم از این وضعیت گلایه‌مند و بسیار ناراحتند؛ لطفاً برای مهار قیمت اقلام پروتئینی، گوشت قرمز و گوشت مرغ و برخی کالاهای اساسی دیگر چاره‌ای بیندیشید.

منبع: عرشه
  • ناشناس ارسالی در

    حالا چه عجله ای است صیر کنید 1402 تموم ب شه بعد ......

  • ناشناس ارسالی در

    میدانید که عدد سیزده نحس است دولت سیزدهم هم منحوسترین دولت از سال 57است.یک نگاه بکنید....

  • خسته دل ارسالی در

    چرا با روح وروان معلما بازی میشه چرا رتب ه بندی رو اینقد کشدارش میکنین .هر سال ار زش پول از بین میره حالا بیایی رتبه بندی سال ۱۴۰۰ رو بدی از اونموقع تا حالا چقد پ ول بی ارزش شده.شاید میتونستیم تو همون سا ل به یه کاری و به یه زخمی زد ولی الان با این تورم چیکار کنیم یا ما با سودش میخوا ییم
    زرنگی تا کی گذاشتین که خودتون سودشونو بخورین یا فک کردین مردم نفهمن
    مسئولین درکمون کنین بخدا کمرمون زیر بار قسطو قرض شکست

  • ناشناس ارسالی در

    نماینده جان دلت بحال فرهنگیان نسوزدکه تذ کربدهید

  • ناشناس ارسالی در

    دولت روحانی بدترین و بیکار ترین دولت از زمان انقلاب تا حالا بوده. و رئیسی این دولت بد و بیکار را تحویل گرفت به اعتراف خود دولت روحانی که فیلمش هم هست موقع تحویل دولت به رئیسی خزانه چنان خالی بود که به پیش بینی دولتمردان روحانی فقط ۶ ماه دولت رئیسی می توانست دوام بیاورد. وضعیت طوری فراهم شده بود که دولت بعد روحانی از تامین کالاهای اساسی هم عاجز می ماند.

  • ناشناس ارسالی در

    بقدری پوست کلفت شده اند که گوششان بدهکار نیست تذکرمکرر سودی نداشت این دولت انقل ابی این طور است دیگه از دولت دبگه چه انت ظاری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها