|
کدخبر: 265704

بازیگران معروفی که سیکل هم ندارند

جالب است بدانید که افراد دیگری که نامشان در این لیست قرار دارد بسیار مشهور و شناخته شده هستند. سلبریتی‌هایی مثل تام کروز، کمرون دیاز، کیتی پری، دانیل ردکلیف، آل پاچینو و پریس هیلتون نتوانستند دوره دبیرستان را تمام کنند.

آموزش یکی از مهم‌ترین و ارزشمندترین پیش‌نیازها برای تحقق بخشیدن به رویاهاست، اما کسانی هستند که بدون تمام کردن دوره‌های تحصیلی‌ به ثروت و شهرت رسیده‌اند. در این مطلب چند نفر از افراد مشهوری را که بدون داشتن دیپلم به جایی رسیده‌اند معرفی می‌کنیم.  

۱-جانی دپ 

جانی دپ با وجود اینکه نقش‌های بسیار جالبی را بازی کرده اما هدفش از ابتدا بازیگری نبوده. او در 15 سالگی مدرسه را رها کرد و به دنبال موسیقی رفت. این بازیگر گیتار می‌نوازد و با گروه‌های راک نیز همکاری کرده است.

۲- رابرت دنیرو

رابرت دنیرو در مدرسه نقش شیر بزدل داستان جادوگر شهر اُز را بازی کرد و همان جا به بازیگری علاقه‌مند شد. او شش سال پس از این نمایش تصمیم گرفت دبیرستان را رها کند و در مدرسه بازیگری لی استراسبرگ به آموختن رشته بازیگری بپردازد. 

۳- آوریل لوین 

آوریل لوین یکی از خواننده‌های مشهور پاپ پس از قرارداد ۱.۲۵ میلیون دلاری‌اش برای ساخت دو آلبوم تصمیم گرفت مدرسه را رها کند و به دنبال رویای همیشگی خود یعنی خوانندگی برود. 

۴-نیکلاسکیج 

نیکلاس کیج یکی از بهترین بازیگران هالیوود است. او موفقیت‌های زیادی به دست آورده و در فیلم‌های معروف بازی کرده اما در سن ۱۶ سالگی مدرسه را رها کرد. 

۶- جیم کری 

کودکی جیم کری بسیار سخت گذشت. او مجبور شد پس از اینکه پدرش کارش را از دست داد در سن ۱۵ سالگی دبیرستان را رها کند و به خرجی خانه کمک کند.  
 

 

 

 

 

 

 

منبع: برنا

ارسال نظر