|
کدخبر: 265128

بازیگری که پس از مرگ به آرزویش رسید

کمتر از یک سال از درگذشت علی سلیمانی، بازیگر، تئاتر، سینما و تلویزیون می‌گذرد و همسر او حالا این هنرمند را به یکی از آرزوهایش می‌رساند.

فرهنگی و اجتماعی بازیگری که پس از مرگ به آرزویش رسید

علی سلیمانی همیشه آرزو داشت خانه هنری را برای آموزش و استعدادیابی کودکان کار و کودکان محروم تاسیس وآنان را با دنیای هنر آشنا کند تا این کودکان دریابند در زندگی به جز سختی و مرارت، چیزهای زیباتری هم وجود دارد.

او برای تحقق این آرزو برنامه‌هایی هم داشت اما ویروس مهیب کرونا اجازه نداد تا این هنرمند در طول حیات خود به این آرزو دست یابد.

همسر او، سهیلا جوادی از همان روزهای آغازین درگذشت این هنرمند در مرداد سال گذشته، تنها راه زنده نگه داشتن یاد و خاطره همسرش را تحقق این آرزو می‌دانست و از همان زمان دست به کار شد و حالا تلاش‌هایش به نتیجه رسیده و قرار است خانه هنر سبا (زنده‌یاد علی سلیمانی) روز چهارشنبه ۲۵ خرداد ماه راه‌اندازی شود.

هدف این خانه آموزش کودکان کار و کودکان مناطق محروم است.

سهیلا جوادی امیدوار است به تدریج امور این خانه را به دخترش سبا بسپارد تا راه پدر را ادامه بدهد.

علی سلیمانی که در دوران کودکی از طریق بعضی معلمان با جهان هنر آشنا شده بود، همیشه  به نیکی از معلمان خود یاد می‌کرد که با کار فرهنگی آشنایش کردند. او همواره آرزو داشت راه آنان را ادامه بدهد.

خانه هنر سبا(علی سلیمانی) ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۵ خرداد ماه در خانه هنر منطقه ۱۴ و با همکاری شهرداری این منطقه راه‌اندازی می‌شود.

علی سلیمانی، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون با بازی درنمایش‌هایی همچون «شکار روباه»، «خنکای ختم خاطره»، «چشم به راه میرغضب»، «عزیز مایی»»،  ترن» «سه خانه کوچک» و نمایش اجرا نشده «روز حسین» برای مخاطبان تئاتر خاطره ساز است. او مرداد سال گذشته بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

منبع: همشهری

ارسال نظر