|
کدخبر: 200671

ماجرای تجمع امروز معلمان بازنشسته چه بود؟ +‌فیلم

معلمان بازنشسته در اعتراض به عدم پرداخت پاداش بازنشستگی خود در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند و شعار دادند: «پاداش حقمونه، یک جا و بی بهونه.»

فرهنگی و اجتماعی

معلمان بازنشسته امروز در مقابل مجلس تجمع کردند. معلمان بازنشسته از رئیس مجلس درخواست کردند که از آنها حمایت کند. معلمان بازنشسته تاکید دارند که بیش از یک سال پیش باید پاداش بازنشستگی آنها پرداخت می شد. معلمان بازنشسته امروز در میان شعارهای خود گفتند: «پاداش حقمونه، یک جا و بی بهونه»

جمعی از معلمان بازنشسته در اعتراض به عدم پرداخت پاداش بازنشستگی فرهنگیانی که در سال ۹۹ بازنشسته شده اند، در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند و از محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس و سایر نمایندگان خانه ملت درخواست کردند که از آنها حمایت کنند.

معلمان بازنشسته تاکید دارند که پاداش سال ۹۹ آنها به هیچ وجه غیر قانونی نیست، بلکه سنواتی است که در هنگام اشتغال از حقوق آنها کسر شده است و اکنون بعد از سی سال باید به آن ها پرداخت شود.

در این تجمع، جمعی از فرهنگیان شاغل نیز شرکت کردند که به عدم اجرای رتبه‌بندی کامل مطابق با ۸۰ درصد حقوق هیأت علمی و وضعیت نامساعد معیشتى و کارى خود اعتراض داشتند.

معلمان بازنشسته سال ۹۹ تاکید دارند که بین یک سال تا یک سال و نیم از زمان بازنشست شدن آنها می گذرد و در شرایطی که نباید بیش از دو ماه در پرداخت پاداش بازنشستگی این افراد تاخیر ایجاد شود، اما هنوز هم این پاداش پرداخت نشده است.

این در حالی است که به گفته این معلمان، سازمان برنامه و بودجه دولت قبل وعده داده بود که این پاداش ها در هفته معلم اردیبهشت ۱۴۰۰ پرداخت خواهد شد، اما هنوز هم این وعده عملی نشده است و مسئولان جدید وزارت آموزش و پرورش هم تا کنون در این زمینه پاسخگو نبوده اند.

منبع: رکنا
  • ناشناس ارسالی در

    ما 31 سال خدمت کردیم و از اول فروردین1400 منتظریم وشهریور ماه بازنشسته می شویم این که می گویند از اول مهر ماه رتبه بندی انجام شود بی انصافی است .ما از حق مسلم خود نمی گذریم جون که باید از فروردین 1400 که مجلس گفته بود باید اجرایی شود.دولت بودجه را برای ما هم در نظر گرفته است .پس حق مارا بدهید

  • نرگس ارسالی در

    ما ۳۲ سال خدمت کردیم .هر روز وعده سر خرم ن دولت دروغ گو روحانی تا ۸ سال این قضیه رتبه بندی را انقدر مطرح کردند و انقدر و ضعیت معیشت معلم رو هر روز گفتند و گفتند که دیگر نه تنها دانش آموز بلکه خانواده ه ایشان هم شانی برای ما معلمان قائل نیستند
    خسته شدیم از این همه بی حرمتی و فضاحت
    یازنگی زنگی یا رومی رومی حال ا دیگر این چه مسخره بازیست ۳۲ سال با انو اع ترفندها مارا نگه داشتند تا کلاس هایشا ن خالی نماند . اینم جواب از خود گذشتی ها یمان . بعد از اینهمه سختی حالا رتبه بندی شامل حال ما که اول مهر بازنشسته می شویم نشود
    واقعا که

  • بینوا از بی‌عدالتی ارسالی در

    انتقادپی انتقاد پاداش بازنشستگان 99 با16ماه تاخیرهنوزندادن بهکی بگیم 14/8 معلم . توجیه نداره باانصاف..

ارسال نظر