|
کدخبر: 315380

روز پُرکار فولاد اکسین در اولین روز نمایشگاه ملی سازه و فولاد کشور

شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان تنها تولیدکننده ورق های عریض و باکیفیت فولادی خاورمیانه، در دوازدهمین نمایشگاه ملی سازه و فولاد ایران در تهران، حضوری فعال و گسترده دارد.

صنعت روز پُرکار فولاد اکسین در اولین روز نمایشگاه ملی سازه و فولاد کشور

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان،دوازدهمین نمایشگاه ملی سازه و فولاد ایران در حالی با حضور شرکت های مختلف صنعت فولاد و ساختمان در هتل المپیک تهران گشایش یافت،که فولاد اکسین خوزستان در اولین روز برگزاری این نمایشگاه روز پرکاری را پشت سر گذاشت.

مهندس علی محمدی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با شروع به کار رسمی نمایشگاه، ضمن حضور در غرفه شرکت، به سوالات خبرنگاران مستقر در نمایشگاه پاسخ داد و در ادامه از غرفه ها بازدید کرد.

در حاشیه نمایشگاه و با دعوت از مهندس محمدی، نشست مشترک مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با رئیس و اعضای هیأت رئیسه انجمن تولیدکنندگان سازه های فولادی ایران برگزار شد و بر همکاری های دو جانبه و استفاده از ظرفیت های فولاد اکسین تاکید کردند.

همچنین غرفه فولاد اکسین نیز میزبان علاقه مندان و فعالان حوزه صنعت فولاد و سازه بود و کارشناسان شرکت به ارائه توانمندی ها و تشریح محصولات متنوع این شرکت پرداختند.

گفتنی است،دوازدهمین نمایشگاه و کنفرانس ملی و چهارمین کنفرانس بین المللی سازه و فولاد به مدت سه روز، از ۲۰ تا ۲۲ آذر ماه در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها