|
کدخبر: 306270 فرشته صائمی

گفتگوی اختصاصی گسترش‌نیوز با سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس؛

وزیر صمت و رئیس ایمیدرو به مجلس می‌روند

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از برنامه‌هایی که باید برای تأمین نظر مجلس و ریاست آن صورت بگیرد این است که وزیر صمت و مسئولان ایمیدرو به کمیسیون صنایع دعوت می‌شوند که با کمک آنها گزارشات لازم تهیه شود.

صنعت وزیر صمت و رئیس ایمیدرو به مجلس می‌روند

صبح امروز محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی در واکنش به ریزش معدن طزره و فوت کارکنان این معدن دستور ورود به این مورد را به کمیسیون صنایع و معادن داد.

در همین راستا روح‌الله عباس‌پور، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گسترش‌نیوز پیرامون اقدامات این کمیسیون درباره معدن طزره گفت: با توجه به دستور رئیس مجلس، هیئت رییسه کمیسیون صنایع به معدن طزره ورود پیدا خواهد کرد.

او افزود: در حقیقت یکی از برنامه‌هایی که باید برای تأمین نظر مجلس و ریاست آن صورت بگیرد این است که وزیر صمت و مسئولان ایمیدرو به کمیسیون صنایع دعوت می‌شوند که با کمک آنها گزارشات لازم تهیه شود.

عباس‌پور در مورد زمان برگزاری جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: عصر امروز جلسه کمیسیون صنایع و معادن برگزار می‌شود و در این جلسه درباره زمان حضور وزیر صمت و مسئولان ایمیدرو تصمیم می‌گیریم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها