|
کدخبر: 285052

توسعه معادن ایلام با فاکتورهای جدید

مدیرکل صمت استان ایلام با بیان اینکه شورای معادن زیر ساختی مناسب و ظرفیتی مطلوب برای توسعه این استان است، گفت: بسیاری از مسیرهای رشد و توسعه معادن و صنایع معدنی از طریق این شورا می‌تواند اتفاق بیفتد.

صنعت توسعه معادن ایلام با فاکتورهای جدید

«رضا محمدرحیمی» مدیرکل صمت استان ایلام، جلسه شورای معادن استان به ریاست معاون امور اقتصادی استانداری ایلام و همچنین حضور اعضای شورای معادن در محل دفترمعاون استاندار با ارائه راهکارها و پیشنهادات مهم در حوزه معدن استان تشکیل شد.

وی با بیان اینکه شورای معادن زیر ساختی مناسب و ظرفیتی مطلوب برای توسعه استان ایلام است، افزود: بسیاری از مسیرهای رشد و توسعه معادن و صنایع معدنی از طریق این شورا می‌تواند اتفاق بیفتد.

مدیرکل صمت استان ایلام اضافه کرد: در این شورا توانستیم طی سال‌های گذشته تاکنون برخی از مسائل و مشکلات را مرتفع و توانمندی‌های بیشتری را شناسایی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: انتظار نیز همین است که نقش معادن به خوبی ایفا و بهره‌برداری‌های لازم و تأثیر آن در اقتصاد نشان داده شود.

محمدرحیمی همچنین گفت: از مهم‌ترین مصوبات این جلسه می‌توان به نحوه تخصیص سهم بهره مالکانه حقوق دولتی معادن به استان، تعیین نحوه نقشه‌برداری از معادن، موافقت با افزایش محدوده معدنی و تعطیلی موقت معدن اشاره کرد.

 

منبع: روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها