|
کدخبر: 284317

راه‌اندازی دفتر دائمی حمایت از صنایع و تولید کنندگان در عسلویه

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اعلام کرد که دفتر دائمی حمایت از صنایع و تولیدکنندگان استان با حضور نمایندگان اداره کل صمت و سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی درشهرستان عسلویه دایر خواهد شد.

صنعت راه‌اندازی دفتر دائمی حمایت از صنایع و تولید کنندگان در عسلویه

 «مهدی صفوی» مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، در نشست با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس و کارشناسان مربوطه با حضور رئیس اداره صمت عسلویه، در راستای حمایت از واحدهای تولیدی، گفت: می‌بایست از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های تولیدی استان در بخش صنعتی و صنفی جهت تامین اقلام مصرفی مورد نیاز شرکت‌های نفت و گاز و پتروشیمی مستقر در منطقه پارس جنوبی حمایت بیشتر صورت بگیرد .

وی با اشاره به قابلیت‌های استان در تولید برخی از محصولات عنوان کرد: اقدامات و پیگیری‌های متعددی در خصوص حمایت از تولیدات استان انجام گرفته که امیدواریم این امر به‌طور کامل اجرایی شود.

از سوی دیگر، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی در حمایت از تولیدات استان مباحث را مطرح و آمادگی لازم را برای ایجاد یک دفتر دائمی ویژه حمایت ازصنایع و تولیدات استان در شهرستان عسلویه اعلام کرد.

در پایان جلسه مقرر شد دفتری با حضور نمایندگان اداره کل صمت و سازمان منطقه ویژه ایجاد شود تا نسبت به پایش نیازمندی‌ها و انعقاد تفاهم‌نامه و قرارداد با شرکت‌های مستقر در منطقه در راستای تامین اقلام مورد نیاز در همه زمینه‌های مرتبط با صنعت اقدام به فعالیت کند.

 

منبع: روابط عمومی اداره کل صمت استان بوشهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها