|
کدخبر: 281659

۶۰ درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در بوشهر اجرایی شد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از اجرایی شدن بیش از ۶۰ درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان طی امسال خبر داد.

صنعت ۶۰ درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در بوشهر اجرایی شد

«مهدی صفوی» مدیرکل صمت استان بوشهر گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۳۰۰ مصوبه از طریق جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به ۳۳ دستگاه اجرایی و بانک‌های عامل جهت اقدام لازم ارسال شده است.

وی با بیان اینکه حمایت دستگاه‌های اجرایی از بنگاه‌های اقتصادی یک امر مهم برای استمرار تولید است، افزود: از طریق دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، قوانین و مقررات جاری که باعث مرتفع کردن مشکلات و توسعه سرمایه‌گذاری در استان می‌شود، را به‌صورت مستمر پیگیری می‌کند.

مدیرکل صمت استان بوشهر با اشاره به تسریع رسیدگی به مشکلات بنگاه‌های تولیدی از طریق تشکیل جلسات کارگروه تسهیل به‌صورت هفتگی، تاکید کرد: هماهنگی لازم برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام، پیگیری تامین سرمایه ثابت و در گردش، راه‌اندازی واحدهای تولیدی راکد، امهال بدهی معوق بانکی، پیگیری اعطای تسهیلات، تامین تجهیزات و مواد اولیه، تکمیل زیر ساخت‌های لازم نظیر تامین آب و برق و گاز، معافیت‌های مالیاتی، رفع مشکل زیست محیطی، رفع مشکلات ارزی و غیره از جمله موضوعات مورد بحث و تصمیم‌گیری در جلسات مذکور است.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۵ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست استاندار یا معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل برگزار شده است.

تیموری همچنین گفت: به‌طور میانگین در هر جلسه بیش از ۱۰ مورد دستورکار از بنگاه‌های تولیدی در حوزه صمت، جهاد کشاورزی، گردشگری و غیره مورد بررسی و کارشناسی دقیق قرار گرفته که پس از تعیین مصوبه به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ابلاغ می‌شود.

 

منبع: روابط عمومی صمت استان بوشهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها