|
کدخبر: 267906

احیای ۳۲ واحد راکد مستقر در شهرک های صنعتی تهران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران از احیای ۳۲ واحد راکد مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی تهران از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

صنعت احیای ۳۲ واحد  راکد مستقر در شهرک های صنعتی تهران

سعید صادقی با بیان این مطلب، افزود: در سال گذشته با استفاده از ظرفیت های ستاد تسهیل و همکاری نهادهای استان نظیر استانداری و اداره کل  صمت استان تهران موفق شدیم ۲۷۰ واحد صنعتی کوچک و متوسط در داخل و خارج از شهرک ها و نواحی صنعتی استان تهران را فعال  کنیم.

وی در ادامه سخنان خود، اظهار کرد:  ۶۲ درصد واحدهای یاد شده موانعی در حوزه نقدینگی و دریافت تسهیلات داشتند که از طریق معرفی به بانک های عامل از این امر برخوردار شدند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی تهران بیان کرد:  ۲۰ درصد این صنایع نیز برای ادامه فعالیت خود بازارهای هدف جدیدی را شناسایی کردند و از طریق این بازارها موفق به ارائه محصول و خدمات خود شدند و بقیه واحدهای صنعتی نیز با مشکلات حقوقی، معوقات بانکی،‌ استهلاک ماشین آلات و موارد شراکتی مواجه بودند که کارشناسان و مشاورین صنعتی با استفاده از راهکارهای مناسب در رفع این موانع اقدام کردند.

صادقی با اشاره به هدفگذاری امسال پروژه ملی راه اندازی مجدد واحدهای راکد در شهرک های صنعتی ادامه داد: در راستای اجرای این برنامه احیای ۲۰۵ واحد در شهرک ها و نواحی صنعتی استان تهران تا پایان سال هدفگذاری شده بود که تاکنون ۳۲ واحد احیا شده است.

وی در پایان اشاره به افزایش ظرفیت واحد های صنعتی کوچک و متوسط در سال جاری تشریح کرد: تا پایان خرداد ماه ۲۳ واحد صنعتی به ظرفیت بالای ۵۰ درصد ارتقا پیدا کرده است و با توجه به تثبیت شرایط موجود، پیش بینی می شود در سال جدید نیز ۴۹۰ واحد صنعتی دیگر که زیر ظرفیت ۵۰ درصد هستند به افزایش ظرفیت برسند.

 

 

منبع: روابط عمومی شركت شهركهاي صنعتي استان تهران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها