|
کدخبر: 281328

قیمت روز قوطی و پروفیل را از کجا استعلام کنیم؟

قیمت قوطی و پروفیل را تنها از مراجع معتبر استعلام نمایید. قیمت قوطی آهن همانند دیگر محصولات با توجه به سایز، ضخامت، نوع و کارخانه‌ی سازنده ی‌ آن مشخص می‌شود.

صنعت قیمت روز قوطی و پروفیل را از کجا استعلام کنیم؟

قیمت قوطی و پروفیل را تنها از مراجع معتبر استعلام نمایید. قیمت قوطی آهن همانند دیگر محصولات با توجه به سایز، ضخامت، نوع و کارخانه‌ی سازنده ی‌ آن مشخص می‌شود.

این مقاطع فولادی از انواع مصالحی هستند که در ساخت ساختمان‌ها کاربرد دارند، البته کاربرد این مقاطع فولادی تنها به ساختمان سازی محدود نشده و در صنایع مختلف دیگر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در این مقاله شما را با انواع قوطی ها و پروفیل‌ها آشنا می‌سازیم. همچنین مراجع معتبری را جهت استعلام قیمت این محصولات معرفی خواهیم کرد.

پروفیل چیست؟

این نوع از مقاطع فولادی توخالی با سطح مقطع‌های ثابت در طول هستند که در صنایع مختلف به منظور استحکام بخشی به سازه‌ها استفاده دارند.

پروفیل‌های مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی را پروفیل‌های ساختمانی می‌گویند که در انواع نوردگرم، نوردسرد و یا  مرکب تولید می‌شوند.

این محصولات مورد استفاده در صنعت‌های دیگر چون صنعت خودروسازی، نظامی، هواپیما سازی و ... را که وزن کم اما مقاومت و استحکام بالایی دارند، پروفیل‌های صنعتی گویند.

علاوه بر این دسته بندی، این مقاطع فولادی انواع دیگری نیز دارند که در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

انواع قوطی و پروفیل

این محصول براساس شکل ظاهری و باز و بسته بودن شکل هندسی‌شان به دو نوع  باز و یا بسته تقسیم بندی می‌شوند. پروفیل‌های باز مثل انواع تیرآهن، میلگرد، نبشی، پروفیل زد و آبرو دارای سطح مقاطعی مختلف و بدون خط بسته هستند.

در مقابل پروفیل‌هایی چون لوله، قوطی، پروفیل درب و پنجره و ... سطح مقاطعی بسته به شکل دایره، مربع و یا مستطیل دارند.

در واقع این محصول نوعی از پروفیل بسته است.قیمت قوطی در وب سایت آراد آهن به روز لحظه آپدیت می‌شودجهت مشاهده و مقایسه قیمت ها به جداول قیمتی درج شده در وب سایت آراد آهن مراجعه نمایید.

صنعتی:

قوطی های صنعتی یا پروفیل سنگین در ابعاد بزرگ و با میزان بسیار بالای استحکام و مقاومت در برابر نیروهای فشاری بیرونی و درونی، بار سازه‌ها و ضربات احتمالی تولید می‌شوند.

از موارد مصرف این مقطع فولادی می‌توان به ساخت پل‌های بزرگ، بیلبوردها، تجهیزات نظامی، خرپاها وسیع، تجهیزات صنعتی و ... اشاره داشت.

مبلی:

پروفیل سبک که نام دیگر این مقاطع فولادی است از ورق‌های روغنی با ضخامت‌های 0.7 تا 1.5 میلیمتر تولید شده و به دلیل وزن سبکی که دارد به این نام معروف است.

این محصول در اشکال هندسی مربع، مستطیل، دایره و یا مثلثی تولید می‌شود و از آن در ساخت مبلمان، دوچرخه، لوازم خانگی و ... به دلیل کیفیت ظاهری و وزن کم استفاده می‌کنند.

گالوانیزه:

قوطی‌هایی که در ساخت آن‌ها از ورق گالوانیزه استفاده شود را قوطی گالوانیزه گویند. این محصول به دلیل گالوانیزه بودن مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و خوردگی از خود نشان می‌دهند. از این محصول در کشاورزی استفاده زیادی می‌شود.

ستونی: یکی دیگر از انواع قوطی‌های مورد استفاده در صنایع قوطی ستونی است که در شکل‌های مربع و مستطیل و در ضخامت‌های 3 تا 4 میلیمتر تولید میگردد. از این محصول در ساخت سوله، کارگاه، انبار، ستون‌ سازه و ... استفاده می‌شود. آراد آهن مرجع فروش قوطی و پروفیل بهترین قیمت مقاطع فولادی را به مشاهده ارائه می‌دهد،جهت مشاهده قیمت قوطی 2*2 و مقایسه قیمت ها به وب سایت آراد آهن مراجعه نمایید.

درب و پنجره: این محصول معروف‌ترین نوع پروفیل در میان مردم است که کیفیت آن بسیار اهمیت دارد. پروفیل‌های درب و پنجره گروه 2  مثل سپری، لنگه دری، چهار چوب و ... به منظور استفاده‌های عمومی تر تولید می‌شوند .

از انواع این مقاطع باز نیز می‌توان به موارد کاربردی تر زیر اشاره داشت:

  • زد: از این محصول برای اتصال قطعات و مصالح مختلف سازه‌ها استفاده می‌شود. این محصول از نظر ظاهری شبیه به حرف Z است و به همین دلیل به نام پروفیل زد معروف شده است. از این محصول در ساخت سقف سوله‌‌ها، انبارها، پارکینگ‌ها و ... استفاده می‌شود.

جهت خرید قوطی و پروفیل در هر نوع و هر سایزی با شماره‌های 34055-031 تماس بگیرید.

مشخصات فنی قوطی و پروفیل ها

ابعاد این محصولات فولادی شامل طول،ضخامت و سایز گوناگون است و هر کدام از آن‌ها برای استفاده خاصی مناسب هستند. برای مثال:

این مقاطع فولادی  مناسب برای ساخت میز، صندلی و مبلمان باید ضخامتی بین 0.5 تا 1.5 میلیمتر داشته باشد. قوطی‌های مورد استفاده در ساختمان سازی دارای ضخامت‌های 2 تا 3 میلیمتر هستند و این محصول با ضخامت بالای 4 میلیمتر نیز در صنایع مختلف کاربرد دارند.

طول این مقاطع فولادی بین 6 تا 12 متر است.

قوطی‌های مربع شکل در سایزهای 10 * 10 تا 500* 500 میلیمتر مربع و  قوطی‌های مستطیلی در سایزهای 100 *40 تا 135 *300 میلیمتر تولید می‌شوند.

وزن این محصولات فولادی نیز متناسب با ضخامت و ابعاد متغییر است. جهت اطلاع دقیق از وزن پروفیلهای فولادی می‌توانید به جدول وزنی های مخصوص هر مقطع فولادی که در وب سایت درج شده مراجعه نمایید.

کاربرد قوطی و پروفیل 

از کاربردهای فراوان این محصولات می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • ساخت ستون‌ها و اسکلت سازه‌های فلزی
  • ساخت شاسی ماشین‌های سنگین
  • ساخت اتاقک خودروها، تریلی‌ها، یدک کش‌ها و باربندها
  • ساخت انواع مبلمان، تخت‌خواب، صندلی و ...
  • ساخت انواع تابلوهای راهنمایی رانندگی، بیلبوردها، وسایل باشگاهی و ورزشی، سوله‌ها و ...

آراد آهن مرجع فروش انواع مقاطع فولادی

برای استعلام قیمت این مقاطع فولادی تنها به مراکز معتبر فروش محصولات فولادی مراجعه نمایید. چرا که نوسانات قیمتی در بازار آهن و فولاد زمینه را برای سواستفاده‌ی از مشتریان ناآگاه فراهم آورده است.

بازرگانی آراد آهن مرکز فروش انوع قوطی و پروفیل در کشور با بیش از دو دهه سابقه و دارای مجوزهای رسمی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و صنف آهن فروشان کشوری یکی از بزرگترین تأمین کنندگان پروفیل و قوطی به شمار می‌رود.

شما می‌تواند جهت استعلام قیمت بهترین قوطی و پروفیل کشور علاوه بر تماس با شماره‌ی: 34055-031 به یکی از روش‌های زیر اقدام کنید:

  • مراجعه به قسمت فروش سایت: www.aradahan.com
  • مراجعه به صفحه اینستاگرامی: @aradahan_trading
  • عضویت در کانال تلگرامی: @aradahan

با خرید قوطی و پروفیل  از بازرگانی آراد آهن علاوه بر کیفیت عالی، از قیمتی ویژه و استثنایی و مشاوره رایگان همکاران ما بهره‌مند شوید.

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها