|
کدخبر: 271803

اجرای طرح‌های توسعه ای در خوزستان کلید خورد

معاون وزیر صمت در بازدید از شهرک های صنعتی خوزستان گفت: اجرای طرح های توسعه ای به افزایش جذب سرمایه گذار در شهرک های صنعتی کمک می کند.

صنعت اجرای طرح‌های توسعه ای در خوزستان کلید خورد

علی رسولیان مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سفر به خوزستان از طرح احداث جاده دسترسی شهرک صنعتی اهواز ۵ بازدید کرد.

وی گفت : احداث چنین طرح‌هایی به افزایش جذب سرمایه گذار و همچنین رغبت آن‌ها برای حضور در شهرک صنعتی ۵ اهواز کمک شایانی می‌کند. همچنین این طرح با اعتبار ریالی ۳۰ میلیارد تومان در حال اجرا است و با احداث کامل آن تردد در مسیر دسترسی به شهرک بهبود پیدا می‌کند.

گفته می شود،‌ طول این طرح در حال اجرا ۲کیلومتر است و از مهمترین اهداف اجرایی آن می‌توان به سهولت دسترسی برای صنعتگران و ایجاد مرغوبیت اراضی موجود در شهرک صنعتی شماره ۵ اهواز اشاره کرد.

طبق این گزارش،‌ معاون وزیر همچنین از فاز توسعه ۱۰ هکتاری شهرک صنعتی اهواز ۴ بازدید کرد.

همچنین،‌ تاکید معاون وزیر صمت بر افزایش جذب سرمایه گذار در خوزستانی در این بازدید با تاکید بر ضرورت توسعه شهرک کارگاهی شماره ۴ عنوان کرد: توسعه اراضی شهرک صنعتی شماره ۴ اهواز زمینه ساز افزایش استقبال سرمایه گذاران صنعتی جهت استقرار در واحد‌های کارگاهی کوچک خواهد شد.

استراتژی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با توجه به شرایط فعلی توسعه شهرک‌های موجود به منظور افزایش سرمایه گذاری‌ها در شهرک‌های صنعتی است.همچنین،‌شهرک صنعتی شماره ۴ اهواز یکی از شهرک‌های تقاضا محور استان است.

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها