|
کدخبر: 233764

دولت به فریاد فعالان شهرک های صنعتی برسد!

امام جمعه برازجان گفت: مسئولان در رسیدگی به مشکلات شهرک صنعتی برازجان رسیدگی فوری و سریع داشته باشند.

صنعت دولت به فریاد فعالان شهرک های صنعتی برسد!

حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان در خطبه‌های دیروز نماز جمعه برازجان اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرک صنعتی می‌تواند موتور محرک اقتصاد ملی و منطقه‌ای باشد، تمرکز بنگاه‌ها در شهرک‌های صنعتی هزینه کمتر با بازدهی بیشتر و تخصصی‌تر از امکانات را در پی دارد.

امام جمعه برازجان با بیان اینکه توسعه صنایع و حمایت از آن‌ها نقش موثری در خنثی‌سازی تحریم‌های ظالمانه دارد گفت: در شرایط کنونی باید به تولیدکنندگان و صنعتگران به عنوان افسران جنگ اقتصادی نگاه کرد.

امام جمعه برازجان اظهار داشت: مسؤولان مربوطه اعم از استانی و شهرستانی به ویژه شرکت شهرک‌های صنعتی و اداره صمت نهایت همکاری و حمایت را از آن‌ها داشته باشند.

مصلح ابراز داشت: طی بازدیدی که از شهرک صنعتی برازجان داشتیم مشکلات و موانعی همچون تامین و توسعه زیرساختهای شهرک از زمین مورد نیاز، برق، آب، تلفن و راه دسترسی، تسهیل و تسریع در روند صدور مجوزهای لازم، تامین سرمایه در گردش با نرخ مناسب، پذیرفتن محل فعالیت واحد صنعتی به عنوان وثیقه پرداخت تسهیلات، حذف اخذ مالیات بر ارزش افزوده از صنعتگران، حمایت از تولیدات توسط مسئولان استانی جهت رونق و تقویت آن‌ها توسط مدیران و تولیدکنندگان شهرک مطرح شد.

امام جمعه برازجان اظهار داشت: توجه به شرایط کنونی و به منظور رونق صنایع تولیدی و استفاده حداکثری از ظرفیت آن‌ها لازم است و مشکلات و موانع موجود شهرک با جدیت توسط مسؤولان پیگیری و رفع شود.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها